Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:663386
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 33 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  PRODUKTA, PRODUKTU PORTFEĻA JĒDZIENS UZŅĒMĒJDARBĪBĀ    7
1.1.  PRODUKTA UN PRODUKTU PORTFEĻA DEFINĒJUMS    7
1.2.  PRODUKTU DZĪVES CIKLS PAKALPOJUMU BIZNESĀ    9
1.3.  JAUNA PRODUKTA IEVIEŠANA UN VIRZĪŠANA TIRGŪ    11
2.  SKAISTUMKOPŠANAS PAKALPOJUMU VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS    15
2.1.  POPULĀRĀKIE SKAISTUMKOPŠANAS PAKALPOJUMI    15
2.2.  VISPĀRĒJĀS UN HIGIĒNAS PRASĪBAS PAKALPOJUMU SNIEGŠANĀ    21
3.  SKAISTUMKOPŠANAS PAKALPOJUMU PIEDĀVĀJUMA IZPĒTE UN ANALĪZE    28
3.1.  SKAISTUMKOPŠANAS PAKALPOJUMU BIZNESA RAKSTUROJUMS AXXXXX NOVADĀ    28
3.2.  KONKURENTU SKAISTUMKOPŠANAS PRODUKTU PIEDĀVĀJUMA VĒRTĒJUMS    28
3.3.  KLIENTU VAJADZĪBU UN VĒLMJU IZPĒTE PRODUKTU PORTFEĻA IZVEIDĒ    29
4.  PRODUKTU PORTFEĻA PAPILDINĀŠANAS IESPĒJAS SKAISTUMKOPŠANAS SALONĀ “XXXXXXXXXX”    33
4.1.  SKAISTUMKOPŠANAS SALONA DARBĪBAS RAKSTUROJUMS    33
4.2.  SALONA ESOŠO PRODUKTU PIEDĀVĀJUMS ATBILSTOŠI KLIENTU PROFILAM    37
4.3.  SVID ANALĪZE, PROBLĒMU UN RISKU APZINĀŠANA    39
4.4.  JAUNU PRODUKTU IEVIEŠANA MĒRĶAUDITORIJAS PIESAISTEI    39
  SECINĀJUMI    41
  PRIEKŠLIKUMI    43
  NOBEIGUMS    47
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    48
  PIELIKUMI    48
Darba fragmentsAizvērt

Kvalifikācijas
Anotācija
darba tēma – “Produktu portfeļa papildināšanas iespējas
skaistumkopšanas pakalpojumu biznesā”.
Kvalifikācijas darba mērķis – pētīt un analizēt Xxxxx novada skaistumkopšanas nozari,
lai izstrādātu priekšlikumus skaistumkopšanas salona “Xxxxx” sniegto pakalpojumu klāsta
palielināšanai. Lai sasniegtu kvalifikācijas darba mērķi, īstenoti šādi uzdevumi:
1. veikta teorētiskā izpēte par produkta, produktu portfeļa jēdzienu un būtību uzņēmējdarbībā;
2. sniegts skaistumkopšanas pakalpojumu vispārīgs raksturojums;
3. pētīts un analizēts skaistumkopšanas pakalpojumu piedāvājums Xxxxx novadā;
4. organizēta un veikta klientu aptauja par skaistumkopšanas pakalpojumu nepieciešamību;
5. izstrādāti priekšlikumi produktu portfeļa papildināšanas iespējām skaistumkopšanas salonā.
Kvalifikācijas darbā izmantotas pētījumu metodes – monogrāfiskā jeb aprakstošā
metode, induktīvā metode, analīzes metode, tirgus izpētes metode: SVID analīze, grafiskā
metode, aptaujas metode.
Kvalifikācijas darbs sastāv no: ievada, 4 nodaļām, 12 apakšnodaļām, 10 secinājumiem,
12 priekšlikumiem, nobeiguma un 9 pielikumiem. Kvalifikācijas darbā ievietotas 4 tabulas, 4
attēli un veikta 33 izmantotās literatūras un citu informācijas avotu analīze. Kvalifikācijas darba
apjoms ir 46 lapas (bez titullapas, anotācijām latviešu un angļu valodā un pielikumiem).
Atslēgas vārdi: produkts, produktu portfelis, mārketinga vide, konkurence, produktu
piedāvājums, mērķauditorija, inovācija. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties