Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:233805
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 25 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Ievads    5
1.  Pakalpojumu kvalitātes raksturojums    7
1.1.  Kvalitātes jēdziena raksturojums    7
1.2.  Kvalitātes salīdzinošs raksturojums ražošanas un pakalpojumu jomā    8
1.2.1.  Kvalitāte ražošanas jomā    8
1.2.2.  Kvalitātes pakalpojumu jomā    9
1.3.  Kvalitātes salīdzinošs raksturojums dažādās pakalpojumu jomā    10
1.3.1.  Kvalitāte banku sfērā    10
1.3.2.  Kvalitāte augstākā izglītībā    13
1.3.3.  Kvalitāte medicīnas pakalpojumos    15
2.  Pielietojamie standarti pakalpojumu jomā    18
2.1.  Standarta jēdziens    18
2.2.  ISO 9001:2000(ISO 9001:1994) raksturojums    21
2.3.  ISO 14 000 un EMAS vides pārvaldības sistēmas raksturojums    28
3.  Vadības sistēmu metodes, pakalpojumu kvalitātes nodrošināšana un uzlabošana    34
3.1.  TQM raksturojums    34
3.2.  Kaizen un Biznesa procesu pārstrukturizēšana(BPR)    35
3.3.  EFQM(biznesa izcilības modelis)    39
3.4.  SERVQUAL(starpību modelis)    43
3.5.  6–S( seši sigma) modelis    46
3.6.  QQC(kvalitātes kontroles grupas)    48
4.  Pētījums par sertificētiem uzņēmumiem pakalpojumu jomā Latvijā (2000.g. – 2005.g.)    51
4.1.  Sertificētie uzņēmumi Latvijā 2000.g. – 2006.g. aprīlis    51
4.2.  Sertificētie uzņēmumi Latvijā 2000.g. – 2005.g., kopsavilkums    64
  Secinājumi un priekšlikumi    69
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    72
Darba fragmentsAizvērt

Ņemot vērā arvien pieaugošo kvalitātes sniedzēju uzņēmumu pieaugumu Latvijā, par bakalaura darba mērķi autore izvirza sekojošo – noskaidrot kādus standartus un kvalitātes sistēmas var pielietot pakalpojumu sniegšanā, un cik Latvijā jau no sertificētiem uzņēmumiem ir pakalpojumu uzņēmumi.
Mērķa sasniegšanai tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi:

1.veikt teorētisko materiālu analīzi pakalpojuma kvalitātes jomā;
2.izpētīt normatīvos dokumentus, kas regulē pakalpojuma jomu;
3.novērtēt standartus, kvalitātes modeļus sistēmas, ko var pielietot pakalpojumu sniegšanā un kvalitātes nodrošināšanā;
4.veikt statistisko datu apkopošanu par sertificētiem pakalpojuma uzņēmumiem Latvijā;
5.ar aptaujas palīdzību novērtēt cik daudz uzņēmumu ir sertificēti pakalpojuma jomā.

Bakalaura darbs sastāv no trīs daļām – teorētiskās, apraksta un praktiskās. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −42,96 €
Materiālu komplekts Nr. 1152489
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties