10. Lai segmentācija būtu efektīva arī pēc segmentēšanas procesu beigām ir nepieciešama inovatīva pieeja kādā no segmentācijas procesiem.
11. Inovācija slēpjas tajā, ka segmentācijas aktualizācijas un atkārtotas segmentācijas procesi noris automātiski, sniedzot virkni priekšrocību.
12. Inovatīvs segmentācijas process spēs palielināt uzņēmuma peļņu, ko nodrošinās uzņēmuma darbinieku efektīvāka darbība visos vadības līmeņos, laika un izmaksu ietaupījums, kas nodrošinās būtisku izaugumu uzņēmuma realizētajā apjomā. Tas padarīs uzņēmumu konkurētspējīgāku, klientiem pievilcīgāku, ekonomiski stabilāku, savukārt, stabilitāte nozīmēs izaugsmi un drošību.
PRIEKŠLIKUMI
1. Lai uzņēmums starptautiskajā līmenī izskatītos labi, ir jābūt ne tikai labam pakalpojumu un preču klāstam, bet arī precīzi definētiem iekšējiem procesiem. Tādēļ nepieciešams vairāk pievērsties uzņēmuma iekšējās vides sakārtošanai.
2. Uzņēmuma iekšējās vides sakārtošana ir atbilde uz sadarbības šķēršļu likvidāciju, jo ekonomisks labums tiek gūts tad, ja pastāv kvalitatīva sadarbība starp uzņēmumu un klientu. Augsta līmeņa, profesionāla sadarbība norāda uz uzņēmuma rīcībspēju. Lai to nodrošinātu ir jāizkopj uzņēmuma iekšējie procesi, īpaši tie, kas vērsti uz sadarbību ar klientiem.
3. Uzņēmumam jālieto tādas darbības metodes, kas nodrošinās racionālu resursu izmantošanu. Segmentācijas procesu izmantošana nodrošinās efektīvu resursu izmantošanu, kas iesaistīti uzņēmuma izaugsmes nodrošināšanā.
4. Ir jāpalielina uzņēmuma darbības efektivitāte, pielietojot segmentāciju un inovatīvus procesus tajā. Labi uzņēmuma rādītāji piesaistīs vairāk uzmanības no klientiem.
5. Inovatīvo metožu attīstīšana un pielietošana spēs palielināt uzņēmuma peļņu un samazinās laika patēriņu un izmaksas.
6. Jāizmanto segmentācijas un inovatīvo metožu efekts, lai uzņēmums kļūtu stabilāks, jo ekonomiskā stabilitāte nozīmē izaugsmi un drošību.
7. Uzņēmumam ir jāizmanto inovatīva segmentācijas metode. Pareizi jāizmanto ietaupītie resursi, ļaujot tos ieguldīt citās uzņēmuma darbības jomās. Iegūtais pozitīvais efekts jānovirza, klientu attiecību uzlabošanā. Uzlabojot attiecības ar klientiem, uzņēmums gūst līdzekļus, ar kuriem rīkoties uzņēmuma iekšienē, kas, savukārt, nodrošina procesu vai darbības attīstību. Labāks produkts un attīstītāks uzņēmums piesaista jaunus klientus. Tātad segmentācijas process un inovācijas tajā ir uzņēmuma peļņas garants.
…