Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Tūrisms, viesmīlība
Biznesa klases viesnīcu pakalpojumu aktualitāte Rīgā-
Biznesa klases viesnīcu pakalpojumu aktualitāte Rīgā
Novērtēts!
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācija | 3 | |
Аннотация | 4 | |
Annotation | 5 | |
2. | Viesnīcu klasifikācijas veidi | 10 |
2.1. | Latvijas viesnīcu sertificēšanas process | 13 |
2.2. | Biznesa klases viesnīcu standarti | 15 |
3. | Viesmīlības uzņēmuma produkts | 17 |
3.1. | Materiālais un personāla serviss | 17 |
3.2. | Viesmīlības uzņēmuma produkta īpatnības | 17 |
4. | Biznesa klases viesnīcu pakalpojumu raksturojums un īpatnības | 19 |
4.1. | Atrašanās vieta un dizains | 20 |
4.2. | Biznesa ceļotāju apkalpošanas īpatnības | 22 |
5. | Aktuālās biznesa klases viesnīcu tendences pasaulē un Latvijā | 25 |
6. | Rīgas biznesa klases viesnīcu tirgus raksturojums | 31 |
6.1. | Biznesa klases viesnīcu piedāvājuma raksturojums | 35 |
6.2. | Pieprasījums un to ietekmējošie faktori | 39 |
6.3. | Biznesa klases viesnīcu cenu politika | 45 |
6.4. | Rīgas biznesa klases viesnīcu vēsture | 47 |
6.5. | Rīgas biznesa klases viesnīcu problēmas | 49 |
6.6. | Rīgas biznesa klases viesnīcu attīstības iespējas un jaunie projekti | 50 |
7. | Viesnīcas "Garden Palace" pakalpojumu aktualitāte | 57 |
7.1. | Uzņēmuma apraksts | 57 |
7.2. | Viesnīcas „Garden Palace” mērķauditorijas raksturojums | 58 |
7.3. | Piedāvāto pakalpojumu raksturojums un cenas | 60 |
7.4. | Konkurences priekšrocības | 62 |
7.4.1. | Ilglaicīgā konkurence | 62 |
7.4.2. | Īslaicīgā konkurence | 63 |
7.5. | Pakalpojumu pieprasījums un novērtējums | 63 |
Secinājumi | 68 | |
Priekšlikumi | 69 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 70 |
Bakalaura darbā „Biznesa klases viesnīcu pakalpojumu aktualitāte Rīgā” (Rīga 2008. 70 lpp.) tiek analizēti Rīgas biznesa klases viesnīcu pakalpojumu pieprasījums un piedāvājums tirgū, pētīta biznesa klases viesnīcu aktualitāte Rīgā, kā arī jaunie viesnīcu projekti un pasaules tendences.
Diplomdarbā risināmie uzdevumi ir:
1.Izpētīt biznesa klases viesnīcu tendences pasaulē un Latvijā;
2.Veikt biznesa klases viesnīcu tirgus izpēti un analīzi;
3.Izpētīt topošos Rīgas viesnīcu projektus;
4.Izpētīt biznesa klases viesnīcu mērķauditoriju un to vajadzības;
5.Aprakstīt biznesa klases viesnīcu darbību un sniegtos pakalpojumus, par piemēru ņemot viesnīcu „Garden Palace”;
6.Apkopot secinājumus un izteikt priekšlikumus.
Pētījumu rezultātā autore secināja, ka biznesa klases viesnīcu pakalpojumi Rīgā pagaidām ir pieprasīti, taču drīzumā šīs tirgus segments varētu būt piesātināts ar līdzīgiem pakalpojumiem. Autore izstrādāja priekšlikumus biznesa klases viesnīcu servisa uzlabošanai un viesnīcu tirgus līdzsvarošanai.
Diplomdarba izklāsts tika veidots septiņās daļās. Pirmajā, otrajā un trešajā nodaļās, balstoties uz teorētisko literatūru, tika aplūkotas viesmīlības industrijas attīstība un loma tūrisma nozarē, tāpat tiek aprakstīti viesnīcu klasifikācijas veidi un sertificēšanas process, kā arī viesmīlības produkta īpatnības. Ceturtā nodaļa sniedz biznesa klases viesnīcu darbības raksturojumu un īpatnības. Savukārt piektajā nodaļa ir aprakstītas aktuālās tendences viesnīcu biznesā pasaulē un Latvijā. Sestā nodaļā tiek raksturots Rīgas biznesa klases viesnīcu tirgus, uzņēmumu piedāvājums un pieprasījums, kā arī biznesa klases viesnīcu cenu politika, problēmas un attīstības iespējas. Septītajā nodaļā autore raksturo viesnīcu „Garden Palace” un tajā sniegtos pakalpojumus. Pētījuma nobeigumā izdarīti vairāki secinājumi un izstrādāti priekšlikumi.…
Darbā tiek analizēti Rīgas biznesa klases viesnīcu pakalpojumu pieprasījums un piedāvājums tirgū, pētīta biznesa klases viesnīcu aktualitāte Rīgā, kā arī jaunie viesnīcu projekti un pasaules tendences. Diplomdarba izklāsts tika veidots septiņās daļās. Pirmajā, otrajā un trešajā nodaļās, balstoties uz teorētisko literatūru, tika aplūkotas viesmīlības industrijas attīstība un loma tūrisma nozarē, tāpat tiek aprakstīti viesnīcu klasifikācijas veidi un sertificēšanas process, kā arī viesmīlības produkta īpatnības. Ceturtā nodaļa sniedz biznesa klases viesnīcu darbības raksturojumu un īpatnības. Savukārt piektajā nodaļa ir aprakstītas aktuālās tendences viesnīcu biznesā pasaulē un Latvijā. Sestā nodaļā tiek raksturots Rīgas biznesa klases viesnīcu tirgus, uzņēmumu piedāvājums un pieprasījums, kā arī biznesa klases viesnīcu cenu politika, problēmas un attīstības iespējas. Septītajā nodaļā autore raksturo viesnīcu „Garden Palace” un tajā sniegtos pakalpojumus. Pētījuma nobeigumā izdarīti vairāki secinājumi un izstrādāti priekšlikumi.
- Biznesa klases viesnīcu pakalpojumu aktualitāte Rīgā
- Pakalpojumu jomā pielietojamie standarti. Sertificētie pakalpojumu uzņēmumi Latvijā
- Vides pārvaldība atkritumu apsaimniekošanas biznesā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Pakalpojumu jomā pielietojamie standarti. Sertificētie pakalpojumu uzņēmumi Latvijā
Diplomdarbs augstskolai70
-
Vides pārvaldība atkritumu apsaimniekošanas biznesā
Diplomdarbs augstskolai66
Novērtēts! -
Interneta telefonija un tās pielietojums biznesa komunikācijās
Diplomdarbs augstskolai80
Novērtēts! -
BITE pakalpojumu analīze un to pielietojums Latvijā
Diplomdarbs augstskolai67
Novērtēts! -
Projekts viesnīcu kompleksa "Martina" izveidošanai
Diplomdarbs augstskolai81