Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:790817
 
Vērtējums:
Publicēts: 12.04.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Attīstoties tehnoloģijām, kā arī uzņēmumu vēlmei piesaistīt jaunus klientus dažādās vecuma grupās, populārs ir kļuvis viens no mārketinga veidiem – digitālais mārketings.
Digitālais mārketings ir mārketinga veids, kas tiek realizēts ar dažādu digitālo kanālu palīdzību, piemēram, internets, elektroniskais pasts, mobilās ierīces un sociālie tīkli. Tas ir moderns mārketinga veids, kā firmas reklamē savus produktus un pakalpojumus, lai uzlabotu savus pārdošanas rādītājus. Digitālais mārketings ir efektīvāks, salīdzinot ar citām mārketinga stratēģijām, jo atļauj firmām nosūtīt personai personalizētas ziņas un reklāmas, balstoties uz personas interesēm un uzvedību sociālajos tīklos .
Digitālā mārkentinga mērķi var atšķirties dažādiem uzņēmumiem, atkarībā no uzņēmuma noteiktajiem mērķiem un galvenās mērķauditorijas, kurai tiek piedāvāts produkts vai pakalpojums, piemēram, bērni, jaunieši, sportisti vai pensionāri. Galvenie digitālā mārketinga mērķi:…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties