Moderno tehnoloģiju izmantošana tūrisma galamērķu mārketingā: Siguldas piemērs
Autors: Ivo Deicmanis
Atlants.lv vērtējums darbam:
Skola: Vidzemes Augstskola
Darba ID: 835753
Nobalso par šo darbu:
2 balsis
Modernās tehnoloģijas sāk ieņemt aizvien lielāku lomu cilvēku dzīvēs, līdz ar to arī to izmantošana mārketingā dažādās nozarēs pieaug. Tā kā tūrisms ir nozare, kurā ļoti svarīga ir informācija un tās kvalitāte, tad moderno tehnoloģiju izmantošana gan tūrisma uzņēmumu, gan tūrisma organizāciju un galamērķu mārketingā pēdējos gados turpina pieaugt, kā arī parādās aizvien jauni veidi un virzieni to izmantošanā.
Iesaki šo darbu sociālajos portālos, tā iegūsi pēc iespējas vairāk balsotāju:
Katrs no sociālajiem tīkliem ir 1 balss, var balsot ar katru no tiem, tadējādi darbam iedosi 3 balsis! Balsot par katru darbu var 1 reizi dienā no katra sociālā portāla.