-
Mārketinga pasākumu plāns viesnīcai "Reval hotel Rīdzene"
Referāts13 Mārketings, reklāma, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Atrašanās vieta | 3 |
2. | Atrašanās vieta kartē | 4 |
3. | Numuriņu raksturojums | 5 |
4. | Restorāns “Piramīda” | 6 |
5. | Bārs “ Rīdzene” | 6 |
6. | Konferenču zāles | 6 |
7. | Konferenču zāļu ietilpība | 7 |
8. | Skaistumkopšana | 7 |
9. | Konkurences izpēte | 8 |
10. | Viesnīcas organizatoriskā struktūra | 8 |
11. | Pienākumu apraksts | 10 |
12. | Produkts- Shēma | 11 |
13. | Tirgus situācija | 12 |
14. | Mērķa tirgus | 12 |
15. | Virzība tirgū un mārketings | 13 |
16. | ārketinga pasākumu plāns | 13 |
17. | Izmantotā literatūra | 14 |
Reval Hotel Rīdzene ir pieczvaigžņu luksusa viesnīca, kas darījumu braucienu cilvēkiem nodrošina modernu apmešanās standartu un izcilu apkalpošanas kultūru, ņemot vērā ikvienu klienta vēlmi un prasību. Viesnīca ir būvēta 1984.gadā, tās nosaukums ir radies no reiz tur plūdušās vēsturiskās upes Rīdzenes vārda. Reval Hotel Rīdzene tika pilnībā atjaunota 1999. gadā un šobrīd tā pārsteidz pilsētas viesus ar fasādes māksliniecisko dizainu un 5-stāvu halli viesnīcas centrā. Reval Hotel Rīdzene tiek veiksmīgi apvienots 5-zvaigžņu luksusa viesnīcas sniegtais maksimālais komforts ar tādām tradicionālām vērtībām, kā eleganta pieklājība, personiska uzmanība un diskrētums. Mūsu personāls Jūs laipni apkalpos gan svarīgu darījumu tikšanās laikā, gan nedēļas nogales pasākumu svinībās un piepildīs Jūsu vēlmes, lai Jūsu uzturēšanās viesnīcā būtu patīkams un atmiņā paliekošs notikums.
Reval Hotel Rīdzene ir tikai 20 minušu brauciena attālumā no lidostas un atrodas pašā Rīgas darījumu un finansu centrā. Tā ir ideāla vieta, no kuras uzsākt pilsētas centra un vecpilsētas izklaides un atpūtas vietu izpēti, noteikti apmeklējot salonveikaliņus, izsmalcinātus restorānus, neskaitāmas mākslas galerijas, muzejus un teātrus.
…
Atrašanās vieta.Atrašanās vieta kartē.Numuriņu raksturojums.Restorāns “Piramīda".Bārs "Rīdzene”. Konferenču zāles. Konferenču zāļu ietilpība. Skaistumkopšana. Konkurences izpēte.Viesnīcas organizatoriskā struktūra. Pienākumu apraksts. Produkts- Shēma. Tirgus situācija Mērķa tirgus. Virzība tirgū un mārketings. Mārketinga pasākumu plāns. Izmantotā literatūra.
