-
SIA "Stilgras" mārketinga vide
Prakses atskaite18 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | ”Stilgras” SIA vispārējās darbības principi | 5 |
1.1. | Uzņēmuma produkcijas raksturojums | 5 |
2. | „Stilgras” SIA iekšējās vides galvenie mijiedarbības faktori | 7 |
2.1. | Uzņēmuma mērķi | 7 |
2.2. | Uzņēmuma un darba organizācija | 7 |
3. | ”Stilgras” SIA ārējās vides ietekmes faktori | 10 |
4. | Uzņēmuma mārketinga vides raksturojums | 12 |
5. | Segmentēšana | 16 |
6. | Mārketinga pasākumi „Stilgras” SIA | 18 |
7. | Uzņēmuma konkurētspēja | 22 |
8. | Uzņēmuma darbības novērtējums | 24 |
Secinājumi | 27 | |
Priekšlikumi | 28 | |
Izmantotā literatūra | 29 |
Secinājumi
1. Uzņēmums „Stilgras” SIA darbojas apģērbu vairumtirdzniecību kā starpnieks.
2. Uzņēmums saimniecisko darbību veic kopš 1996.gada.
3. Uzņēmuma preču sortiments piedāvā augstas kvalitātes produkciju gan sievietēm, gan vīriešiem, kā arī bērniem, par saprātīgām cenām.
4. „Stilgras” SIA ir konkurētspējīgs uzņēmums.
5. Uzņēmuma vājās puses salīdzinoši ar konkurentiem ir reklāmas jomā.
6. Uzņēmumam ir pastāvīgie klienti, kas jau gadiem dod priekšroku „Donna B.C.” veikalos esošajai produkcijai.
Priekšlikumi
1. Uzņēmumam vajadzētu pievērst lielāku uzmanību reklāmas izstrādei.
2. „Stilgras” SIA veikalos „Donna B.C.” būtu ieteicams preču sortimentu veidot līdzvērtīgu visām uzņēmuma struktūrvienībām.
3. Uzņēmumam vajadzētu pievērst lielāku uzmanību iekšējās vides uzlabošanai, tai skaitā, darbinieku motivēšanai.
4. Ieteicams izveidot klienta karšu sistēmu ar bonusu programmu, jo tas spētu piesaistīt lielāku gan esošo, gan potenciālo klientu interesi, tātad arī paaugstināt ienākumus.
…
