-
Reklamēšanās iespējas un izmaksas Jēkabpils masu medijos
Novērtēts!
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 5 | |
1. | Reklāmas jēdziena skaidrojums | 6 |
2. | Reklāmas mērķi un uzdevumi | 7 |
3. | Reklāmu iedalījums | 9 |
4. | Reklāmas veidu raksturojums masu medijos | 10 |
4.1. | Iespiestā reklāma | 10 |
4.2. | Radioreklāma | 13 |
4.3. | Reklāma televīzijā | 15 |
5. | Jēkabpils pilsētas sociāli ekonomiskais raksturojums | 17 |
6. | Reklamēšanās iespēju un izmaksu raksturojums Jēkabpils masu medijos | 18 |
6.1. | Reklamēšanās iespēju un izmaksu raksturojums laikrakstā “Brīvā Daugava” | 18 |
6.2. | Reklamēšanās iespēju un izmaksu raksturojums Jēkabpils “Radio 1” | 21 |
6.3. | Reklamēšanās iespēju un izmaksu raksturojums Vidusdaugavas televīzijā | 24 |
6.4. | Reklamēšanās iespēju un izmaksu salīdzinājums Jēkabpils masu medijos | 26 |
7. | Iedzīvotāju viedoklis par Jēkabpils masu medijos ievietotajām reklāmām, efektīvākās masu medija reklāmas noskaidrošana | 29 |
Secinājumi | 32 | |
Izmantotā literatūra un avoti | 33 |
Reklāmas galvenais uzdevums ir padarīt cilvēku par pircēju. Laba reklāma rada cilvēkā pārliecību, ka tieši reklamētās preces viņam trūkst.
No reklāmas lielā mērā ir atkarīga saražoto preču un pakalpojumu realizācija, tāpēc šī ir ļoti aktuāla tēma, jo mūsdienās strauji veidojas jauni uzņēmumi un palielinās konkurence. Kur vien skatāmies – televīzijā, radio, presē, veikalos, uz afišu stabiem – visur ir reklāmas.
Tēmas izvēli noteica tas, ka mūsdienās reklāmu ietekmē patērētāji iegādājas noteiktas preces un pakalpojumus, turklāt tieši masu medijos ievietotās reklāmas ir visefektīvākās, jo postmodernajā laikmetā plašsaziņas līdzekļi ir tie, kas veido sabiedrības uzskatus, domas, kā arī zināmā mērā ietekmē potenciālo pircēju rīcību, turklāt masu medijos ievietotās reklāmas ir viegli sasniedzamas un ieraugāmas – cilvēki skatās televīziju, lasa avīzes, klausās radio. Šajos masu medijos sastopamās reklāmas ir daudz pamanāmākas salīdzinājumā ar reklāmām uz afišu stabiem, transportlīdzekļiem, skatlogos u.c., tāpēc tika izvēlēts pētīt reklāmas masu medijos.
Pētījuma mērķis: izpētīt reklāmas mērķus, uzdevumus un reklāmas līdzekļus.…
darbā dota teorija par reklāmām vispār un tā kā pēc reklāmas tirgus analīzes nonākts pie secinājuma, ka vislielāko reklāmas tirgus daļu aizņem masu mediji, tad tālāk aprakstītas reklāmas masu medijos. Darbā sniegti autora secinājumi un spriedumi pēc katras nodaļas.
