-
Mobilo pakalpojumu sniedzēs uzņēmums "Bite"
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba nobeigumā ir izstrādāti sekojošie secinājumi un iespējamie priekšlikumi Bite reklāmas kampaņu organizēšanai.
Secinājumi:
1. Reklāmai viennozīmīgi ir liela nozīme jebkāda veida uzņēmējdarbības organizēšanai un veiksmīgai īstenošanai. Reklāma palīdz atpazīt uzņēmumu attiecīgajā tirgū un iepazīt tā sniegtos pakalpojumus.
2. Pakalpojums ir tas, ar ko uzņēmums sevi prezentē un ko piedāvā savam patērētājam, līdz ar ko ar šī pakalpojuma kvalitāti un pasniegšanu tas pozicionē sevi kā veiksmīgāku jeb mazāk veiksmīgu partneri.
3. Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksa līdzekļu starpniecību.
Priekšlikumi:
1. Uzņēmumam būtu vairāk jāpievērš uzmanība savai cenu politikai. Ja uzsākot savu darbību, Latvijā gandrīz nebija konkurentu šajā jomā, un firma varēja savai produkcijai uzlikt diezgan augstas cenas, tad ar katru gadu sāka rasties uzņēmumi, kuri nodarbojās ar līdzīgu uzņēmējdarbību.
2. Veicot savu pakalpojumu reklāmu uzņēmums varētu vairāk pievērst uzmanību, tā saucamā mazcenas telefons pakalpojuma reklāmai, jo šis pakalpojums ir samērā interesants dažādu iedzīvotāju grupām.
3. uzņēmumam ir jāizstrādā un jāievieš dzīvē kādu reklāmas kampaņu, kurā var iesaistīt Latvijas iedzīvotājus, piemēram, kādas spēles veidā. Iespējams, tas varētu izraisīt gan „sportisko’ ieinteresētību, gan arī vienlaikus piesaistīt iedzīvotāju, kā potenciālos klientus.
4. Kā liecina prakse, liela loma ir dažāda veida akcijām, atlaidēm līdz ar to, izstrādājot tās ir jāizstrādā intensīvā to reklamēšana.
…
Darba tēma ir saistīta reklāmas nozīmi uz uzņēmuma darbības rezultātiem. Darba ietvaros tika apskatīts mobilo pakalpojumu sniedzēju uzņēmums BITE. Darbā tika apskatīti vispārējie teorētiskie jautājumi, kas ir saistīti ar reklāmu, ar tās jēdzienu, mērķiem un uzdevumiem. Apskatot teorētiskos jautājumus, darba otrā daļa tiek veltīta uzņēmuma BITE analīzei un apskatam. Lai pārskats būtu vērtīgāks un izsmeļošāks, darba autors apskata BITE uzņēmuma arī vēsturiskos aspektus. Pēc darba autora domām ir vērtīgi apskatīt arī BITE darbības rezultātus, jo tie it cieši saistīti ar uzņēmuma izstrādāto reklāmas stratēģiju. Darba mērķis ir, izpētot teorētiskos uzdevumus, pievērst uzmanību praktiskiem jautājumiem par reklāmas kampaņas izstrādāšanas efektivitāti un nozīmi. Noteikto darba mērķu sasniegšanai darba autore izmanto vairākus literatūras avotus, gan teorētisko literatūru, gan plaši pieejamos Interneta resursus, un arī paša uzņēmuma darbības rezultātus. Darba hipotēze reklāmas teorētiskā būtība un praktiskā pielietošanas rezultāts. Darba priekšmets ir komunikācijas reklāmas teorētiskie jautājumi. Darbā tiek apskatīta komunikācijas reklāmas izstrādāšana un pielietošana dzīvē. Darba nobeigumā tiek piedāvāta autora veiktā BITEs klientu aptauja, uz kā pamata ir veikti attiecīgie secinājumi. Darba nobeigumā, pamatojoties uz apskatīto teorētisko un praktisko informāciju, darba autore sniedz savus izstrādātos secinājumus un priekšlikumus.
