-
Tirgus, prece, pakalpojums
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
Prece un pakalpojums | 4 | |
Dažādu preču pazīmes un atšķirības | 4 | |
Prece un pakalpojums | 4 | |
Pārtikas preces | 4 | |
Nepārtikas preces | 5 | |
Automašīnas | 5 | |
Mobilais tālrunis | 5 | |
Apģērbs | 6 | |
Kopīgās un atšķirīgas iezīmes pārtikas un nepārtikas precēm | 6 | |
Pārtikas preces | 6 | |
Kopīgās iezīmes pārtikas un nepārtikas precēm | 6 | |
Atšķirīgās iezīmes pārtikas un nepārtikas precēm | 7 | |
Dažādu pakalpojumu pazīmes un atšķirības | 8 | |
Sakari | 8 | |
Interneta pieslēgums ar kabeli | 8 | |
Dažādi interneta pieslēguma tarifi | 9 | |
Lattelecom internets | 10 | |
IT Group internets (mājas pieslēgums) | 10 | |
Interneta pieslēgums ar karti | 11 | |
Latvijas Mobilais Telefons | 11 | |
Bite | 11 | |
Mobilie sakari | 12 | |
Latvijas Mobilais Telefons | 12 | |
TELE2 | 12 | |
Sakaru kopīgās un atšķirīgās iezīmes | 13 | |
Naudas aizņēmuma jeb kredīta pakalpojumi | 13 | |
Secinājumi | 15 | |
Izmantotā literatūra | 16 |
Ikdienā mēs lietojam ļoti daudz preču un pakalpojumu, kuru izmantošanas un lietošanas un citas īpatnības ir līdzīgas, pat vienādas ar citām precēm un pakalpojumiem, bet atšķirīgi ražotāji. Preču un pakalpojumu plašais piedāvājums, līdzīgu preču un pakalpojumu vairāki ražotāji veicina konkurenci, kas līdz ar to ir izdevīga preču un pakalpojumu pircējiem. Preces pēc lietošanas var iedalīt dažādās grupās pēc vajadzības- pirmās nepieciešamības preces, ikdienā (regulāri) lietojamās preces (televizors, lampa), neregulāri lietojamās preces (instrumenti), ekskluzīvās preces (mājas kinozāle) utt.
Šodien pakalpojumi un to daudzveidība, pakalpojumu tirgus pieaug visātrāk, salīdzinot ar preču tirgu. …
patstāvigais darbs: dažādu preču kopīgie un atšķirīgie elementi, pakalpojumu (internets, telefons, naudas aizņēmums jeb kredīts) kopīgās un atšķirīgās iezīmes 2007 gads
