-
Mārketinga plānošana uzņēmuma “AVON” dekoratīvās kosmētikas līnijai Latvijā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Mārketinga vides analīze | 4 |
1.1. | Uzņēmuma “Avon” darbības pamatprincipi, to ietekmējošie iekšējās vides faktori | 4 |
1.2. | Uzņēmuma “Avon” ārējās vides analīze | 6 |
1.2.1. | Makrovides faktori | 6 |
1.2.2. | Uzņēmuma “Avon” konkurences apraksts | 9 |
1.2.3. | Uzņēmuma “Avon” starpnieku apraksts | 10 |
1.2.4. | Uzņēmuma “Avon” kontaktauditorijas apraksts | 11 |
1.3. | Uzņēmuma “Avon” pašreizējās situācijas analīze | 12 |
1.4. | “Avon” dekoratīvās kosmētikas mērķtirgus struktūra | 13 |
2. | Mārketinga mērķi un stratēģijas | 17 |
2.1. | Mārketinga mērķi | 17 |
2.2. | Primārās mārketinga stratēģijas | 17 |
2.3. | Sekundārās mārketinga stratēģijas | 19 |
3. | Mārketinga programma | 23 |
3.1. | Ar produktu saistītās aktivitātes | 23 |
3.2. | Cenu veidošanas lēmumi | 25 |
3.3. | Sadales aktivitātes | 27 |
3.4. | Virzības tirgū elementi | 28 |
Secinājumi un priekšlikumi | 30 |
Pasaulē ir ļoti daudz kosmētikas uzņēmumu un to skaits arvien palielinās. Ar katru gadu intensīvi pieaug arī Latvijā ienākušo kosmētikas ražojošo uzņēmumu skaits, tāpēc katram no tiem ir smagi jācīnās par savu vietu tirgū. Uzņēmums “Avon” Latvijas kosmētikas patērētāju vidū vēlas izcīnīt līdera vietu. Lai to panāktu, ir jācenšas pārspēt citus kosmētikas uzņēmumus un jāpierāda sievietēm, ka “Avon” ir uzņēmums, kas domā tieši par viņu vēlmēm un vajadzībām.
Kursa darbā tika izpētīts mārketinga plānošanas process uzņēmuma “Avon” dekoratīvajai kosmētikai un izvirzīti iespējamie pasākumi uzņēmuma tēla pilnveidošanai, līdz ar to pārdošanas apjoma palielināšanai. Lai sekmīgi veiktu šos uzdevumus tika izpētīti un izanalizēti sekojoši jautājumi:
uzņēmuma “Avon” iekšējā un ārējā vide, līdz ar to radot iespēju noteikt uzņēmuma stiprās un vājās puses, iespējas un draudus;
mārketinga mērķi un stratēģijas, lai varētu izstrādāt ierosinājumus mārketinga programmas pilnveidošanai;
saskaņā ar izvēlētajām stratēģijām tika analizēta mārketinga programma;
tika izstrādāti ierosinājumi atpazīstamības palielināšanai;
darba noslēgumā tika izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi, kas radušies izpētes procesa rezultātā.
Darbā izmantotas statistiskās analīzes metodes, mārketinga metodes (analītiskā, primārās, sekundāras), salīdzināšana un tabulas. Pētījums tika veikts par diviem gadiem.
Uzņēmums “Avon” piedāvā pircējiem dažādus skaistumkopšanas līdzekļus, bet izpēte tika veikta tikai par uzņēmuma piedāvāto dekoratīvo kosmētiku .
Darbā izmantotās informācijas avoti ir mācību grāmatas, uzņēmuma nepublicētie dati, interneta avoti un darba autores lekciju pieraksti.…
Darbaa apskatiiti maarketinga plaanoshanas teoreetiskie un praktiskie aspekti. Noveerteets uz 9
