-
AAS „IF Latvia” mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana
Referāts23 Apdrošināšana, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | PAMATDAĻA | 4 |
1.1. | Mikro un makrovides analīze | 4 |
1.1.1 | „IF Latvia” AAS raksturojums | 4 |
1.1.2 | Uzņēmuma mikro vides analīze | 6 |
1.1.3 | Uzņēmuma makro vides analīze | 10 |
1.2. | Nozares analīze | 12 |
1.3. | Konkurences analīze | 15 |
1.4. | Tirgus ietilpības novērtēšana | 21 |
1.5. | SVID analīze | 22 |
2. | PAMATDAĻA | 23 |
2.1. | Segmentēšana un mērķtirgus noteikšana | 23 |
2.2. | Uzņēmuma „Veiksmes atslēga” | 27 |
2.3. | Pircēju rīcības modelis | 29 |
2.4. | Uzņēmuma misija, mērķi un stratēģija | 32 |
2.5. | Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai vienam gadam | 33 |
Apdrošināšanas sektors ieņem arvien nozīmīgāku vietu mūsdienu sabiedrībā, gan palīdzot cilvēkiem rūpēties par savu un tuvinieku drošību un labklājību, gan nodrošinot veiksmīgu uzņēmējdarbību.
Attīstoties valsts ekonomikai attīstās arī apdrošināšanas nozare. Šī situācija raksturīga arī Latvijai.
Latvijas Apdrošinātāju asociācijas apkopotā informācija par apdrošināšanas sabiedrību darbības rezultātiem 2006. gada 3 ceturkšņos liecina, ka šajā periodā apdrošinātāji kopumā parakstījuši prēmijas Ls 147,7 milj. apmērā. Salīdzinot ar 2005. gada 3 ceturkšņiem, apdrošināšanas tirgus apjoms palielinājies par Ls 33,2 milj. jeb 29%.
Pēdējos gados pēc parakstīto prēmiju apjoma pieprasītākie ir pieci apdrošināšanas veidi:
sauszemes transportlīdzekļu apdrošināšana (KASKO),
sauszemes transportlīdzekļu OCTA apdrošināšana,
veselības apdrošināšana,
īpašuma apdrošināšana,
dzīvības apdrošināšanā.
Četrus no šiem apdrošināšanas veidiem Latvijā piedāvā arī „IF Latvia” AAS.
Kursa darbā analizēsim „IF Latvia” AAS mārketinga vidi un stratēģiju.
Līdz ar to formulēsim kursa darba mērķi:
pamatojoties uz mārketinga vides analīzi sabiedrībā „IF Latvia” izstrādāt plānu stratēģijas īstenošanai vienam gadam.…
„IF Latvia” AAS raksturojums. Uzņēmuma mikro vides analīze. Uzņēmuma makro vides analīze. Nozares analīze. Konkurences analīze. Tirgus ietilpības novērtēšana. SVID analīze. Segmentēšana un mērķtirgus noteikšana. Uzņēmuma „Veiksmes atslēga”. Pircēju rīcības modelis. Uzņēmuma misija, mērķi un stratēģija. Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai vienam gadam. Darbs novērtēts ar 8.
