-
Darbinieku attiecības kā Krāslavas rajona padomes sabiedrisko attiecību sastāvdaļa
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Sabiedrisko attiecību loma organizācijas darbībā | 4 |
2. | Komunikācijas modeļi sabiedriskajās attiecībās | 5 |
2.1. | Komunikācijas kanāli | 5 |
2.2. | Gruniga sabiedrisko attiecību modeļi | 6 |
3. | Sabiedrisko attiecību specifika publiskās pārvaldes organizācijās | 9 |
4. | Darbinieku attiecības organizācijā | 11 |
4.1. | Attiecību definīciju zonā | 11 |
4.2. | Attiecību konteksts | 12 |
4.3. | Darbinieku attiecību veidi | 14 |
4.4. | Neverbālā saskarsme | 15 |
5. | Krāslavas rajona padome | 16 |
6. | Krāslavas rajona padomes darbinieku attiecību novērtējums | 18 |
6.1. | Iekšējās komunikācijas sistēma un tās analīze | 18 |
6.2. | Pētījuma metodoloģija | 20 |
6.3. | Anketas un intervijas rezultātu analīze | 20 |
7. | Krāslavas rajona padomes darbinieku attiecību pilnveidošanas iespējas | 23 |
Secinājumi | 24 | |
Priekšlikumi | 25 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 26 |
Secinājumi
1. Organizācijas darba efektivitāte, kvalitāte, attīstība un reputācija ir tieši saistīta ar mikroklimatu darbinieku vidē;
2. Organizācijas līmenī notiek apmaiņa gan ar precēm un pakalpojumiem, gan arī ar cita veida resursiem;
3. Attiecības ir sarežģīts process, kas darbojas daudzos virzienos vienlaikus, t.i., ne tikai organizatoriskajā un grupu līmenī, bet arī starppersonu un monologa līmenī.
4. Iekšējās komunikācijas galvenie uzdevumi ir radīt uzticēšanos, veidot korporatīvo piederības sajūtu un izskaidrot katra konkrētā darbinieka lomu un atbildību;
5. Krāslavas rajona padomē ar iekšējās komunikācijas palīdzību tiek radīta darbinieku uzticēšanās un piederības sajūta. Līdz ar to ir panākts, ka darbinieki iet uz vienu mērķi ar darba vadītāju;
6. Nelielā darbinieku skaita dēļ, Krāslavas rajona padomē, komunikācija lielākoties noris verbāli, līdz ar to rodas personīgs kontakts darbinieku starpā;
7. Krāslavas rajona padomē pastāv divpusējais asimetriskais modelis;
8. Kaut arī Krāslavas rajona padomē nav noteikts stingrs „dresscode”, tomēr neverbālā komunikācija ieņem svarīgu lomu darbinieku attiecībās;
…
Studiju darbs Saturs 2 Ievads 3 1. Sabiedrisko attiecību loma organizācijas darbībā 4 2. Komunikācijas modeļi sabiedriskajās attiecībās 5 2.1 Komunikācijas kanāli 5 2.2 Gruniga sabiedrisko attiecību modeļi 6 3. Sabiedrisko attiecību specifika publiskās pārvaldes organizācijās 9 4. Darbinieku attiecības organizācijā 11 4.1 Attiecību definīciju zonā 11 4.2 Attiecību konteksts 12 4.3 Darbinieku attiecību veidi 14 4.4 Neverbālā saskarsme 15 5. Krāslavas rajona padome 16 6. Krāslavas rajona padomes darbinieku attiecību novērtējums 18 6.1 Iekšējās komunikācijas sistēma un tās analīze 18 6.2 Pētījuma metodoloģija 20 6.3 Anketas un intervijas rezultātu analīze 20 7. Krāslavas rajona padomes darbinieku attiecību pilnveidošanas iespējas 23 Secinājumi 24 Priekšlikumi 25 Izmantotās literatūras un avotu saraksts 26
