-
Jauna produkta izstrāde un analīze uzņēmumā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 2 | |
1. | Jauno produktu izstrāde un realizācija | 3 |
1.1. | Jaunu produktu izstrādes stratēģija | 3 |
1.2. | Ideju izvirzīšana un apspriešana | 4 |
1.3. | Ideju atlase un vērtēšana | 6 |
1.4. | Produkta koncepcijas izstrāde un testēšana | 6 |
1.5. | Mārketinga stratēģijas izstrāde | 7 |
1.6. | Produkta ražošanas un pārdošanas iespēju analīze | 7 |
1.7. | Produkta izstrāde un izmēģinājumi | 8 |
1.8. | Tirgus testēšana | 8 |
1.9. | Produkta ražošana un virzīšana tirgū | 8 |
2. | Jauna produkta izveide – 3D zāle „Forum Cinemas” | 9 |
2.1. | 3D kino izmantotās tehnoloģijas | 9 |
2.2. | 3D kinozāles izstrādes stratēģija | 9 |
2.3. | Produkta koncepcijas izstrāde un pārbaude | 11 |
2.4. | Mārketinga stratēģijas izstrāde jaunajam produktam | 11 |
2.5. | Ieņēmumi | 12 |
2.6. | Izmaksas | 12 |
2.7. | Produkta izstrāde un izmēģinājumi | 13 |
2.8. | Patērētāju vērtējums par jauno produktu – 3D kino | 13 |
Secinājumi | 15 | |
Priekšlikumi | 15 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 16 |
Jauna produkta izstrāde uzņēmumā vienmēr ir zināma veida pārbaudījums, jo nekad nevar iepriekš paredzēt, vai jaunievedums būs veiksmīgs un gūs panākumus citu produktu vidū. Tādējādi aktuāla problēma ir, kā labāk izprast un pielietot šo jauna produkta/pakalpojuma izstrādes procesu no pašas idejas radīšanas līdz pat preces/pakalpojuma laišanai apgrozībā.
Projekta mērķis bija apskatīt jauna produkta/pakalpojuma radīšanas teorētiskos aspektus, kā arī analizēt šo izstrādes procesu kādā konkrētā uzņēmumā. Tādējādi tas palīdzēs saprast gan galvenās priekšrocības, gan problēmas, kuras var rasties, izstrādājot un ieviešot jaunu produktu/pakalpojumu.
Galvenie darba uzdevumi bija:
Sameklēt informāciju par doto tēmu;
Apkopot teorētisko materiālu;
Atrast jaunu produkta/pakalpojumu Latvijas tirgū;
Aprakstīt un analizēt jauna produkta/pakalpojuma izstrādi;
Veikt secinājumus;
Izvirzīt priekšlikumus.
Referāta veidošana ilga no šīgada 02.novembra līdz 22. Darba gaitā tika izmantota informācijas avotu izpēte un analīze, lai precīzi aprakstītu tēmas teorētisko būtību. Praktiskajā daļā tika apskatīta jauna produkta/pakalpojuma izstrāde uzņēmumā „Forum Cinemas”, pētot un analizējot viņu jaunievedumu Latvijas tirgū „3D kinozāli”. Protams, apkopojot darbu svarīgs bija arī secinājumu un priekšlikumu izstrādes process, kas palīdzēja nostiprināt darbā izvirzītās idejas un veidot ieteikumus jauna produkta/pakalpojuma izstrādes procesa uzlabošanai.…
Referāts mārketingā par produktu izstrādi.
