-
Kursa darbs: Kosmētikas zīmolu “L’OCCITANE” un “MADARA Organic Skincare” identitātes sociālo mediju kontekstā
Referāts38 Mārketings, reklāma, Sabiedriskās attiecības, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 5 | |
1. | ZĪMOLA UN IDENTITĀTES JĒDZIENS | 7 |
1.1. | Zīmola veidošana | 8 |
1.2. | Zīmola mērķis | 9 |
1.3. | Zīmola identitāte | 10 |
2. | SOCIĀLIE MEDIJI | 12 |
2.1. | 13 | |
2.2. | 13 | |
2.3. | Sociālie mediji kā identitātes elements | 14 |
3. | DARBA METODOLOĢIJA UN PĒTĪJUMA DIZAINS | 16 |
3.1. | Kvalitatīvā kontentanalīze | 16 |
3.2. | Interneta aptauja | 17 |
3.3. | Pētījuma dizains | 18 |
4. | EMPĪRISKĀ DAĻA | 19 |
4.1. | Zīmolu “L’OCCITANE” un “MADARA Organic Skincare” sociālo mediju satura kontentanalīze | 19 |
4.1.1. | Zīmola “L’OCCITANE” sociālo mediju satura kontentanalīze | 19 |
4.1.2. | Zīmola “MADARA Organic Skincare” sociālo mediju satura kontentanalīze | 22 |
4.1.3. | Zīmolu “L’OCCITANE” un “MADARA Organic Skincare” sociālo mediju saturu salīdzinājums | 25 |
4.2. | Interneta aptauja | 26 |
4.2.1. | Ar zīmolu “L’OCCITANE” saistītās aptaujas rezultāti | 27 |
4.2.2. | Ar zīmolu “MADARA Organic Skincare” saistītās aptaujas rezultāti | 29 |
4.2.3. | Aptaujas rezultātu salīdzinājums | 32 |
4.3. | Rezultātu kopsavilkums | 33 |
5. | SECINĀJUMI | 35 |
IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI | 36 | |
PIELIKUMI | 38 |
Latvijas tirgū aizvien vairāk gan ienāk ārzemju zīmoli, gan savu vērtību pierāda pašmāju zīmoli. Milzīgajā informācijas plūsmā un tirgus konkurencē nozīmīgi ir izveidot un atspoguļot veiksmīgu zīmola identitāti. Dažādu uzņēmumu un zīmolu radītajai identitātei digitālajā vidē ir liela nozīme ne tikai jaunu klientu piesaistē un jau esošo klientu noturēšanā, bet arī jaunu vērtību radīšanā un aktualizēšanā sabiedrībā.
Tēma ir aktuāla, jo mūsdienās sociālie mediji ir kļuvuši par nozīmīgu elementu tieši mārketingā. Ir nozīmīgi saprast sociālo mediju priekšrocības vai īpatnības tieši identitātes radīšanas kontekstā. Izpratne par veiksmīgas identitātes veidošanu palīdz uzņēmumam piesaistīt jaunus klientus un radīt noturīgas, ilglaicīgas saites ar tiem, kā arī palīdz patērētājam izprast, kāpēc un kā dažādi zīmoli veido savas identitātes sociālajos medijos.
Pētījuma problēma: Lieli, plaši atpazīstami uzņēmumi bieži izmanto savu autoritāti Latvijas tirgū, lai radītu un aktualizētu jaunas vērtības, savukārt vērtību radīšana un aktualizēšana kļūst par šo uzņēmumu identitātes elementiem.
…
Kursa darba “Kosmētikas zīmolu “L’OCCITANE” un “MADARA Organic Skincare” identitātes sociālo mediju kontekstā” mērķis ir analizēt un salīdzināt abu zīmolu izveidotās identitātes Facebook un Instagram platformās, kā arī noskaidrot šo uzņēmumu lomu jaunu vērtību radīšanā, nostiprināšanā un sabiedrībai nozīmīgu tēmu aktualizēšanā.
