Vērtējums:
Publicēts: 12.03.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Konspekts 'Pirmsskolas valodas mācību jomas ideju mape', 1.
  • Konspekts 'Pirmsskolas valodas mācību jomas ideju mape', 2.
  • Konspekts 'Pirmsskolas valodas mācību jomas ideju mape', 3.
  • Konspekts 'Pirmsskolas valodas mācību jomas ideju mape', 4.
  • Konspekts 'Pirmsskolas valodas mācību jomas ideju mape', 5.
  • Konspekts 'Pirmsskolas valodas mācību jomas ideju mape', 6.
  • Konspekts 'Pirmsskolas valodas mācību jomas ideju mape', 7.
  • Konspekts 'Pirmsskolas valodas mācību jomas ideju mape', 8.
  • Konspekts 'Pirmsskolas valodas mācību jomas ideju mape', 9.
  • Konspekts 'Pirmsskolas valodas mācību jomas ideju mape', 10.
  • Konspekts 'Pirmsskolas valodas mācību jomas ideju mape', 11.
  • Konspekts 'Pirmsskolas valodas mācību jomas ideju mape', 12.
  • Konspekts 'Pirmsskolas valodas mācību jomas ideju mape', 13.
  • Konspekts 'Pirmsskolas valodas mācību jomas ideju mape', 14.
  • Konspekts 'Pirmsskolas valodas mācību jomas ideju mape', 15.
  • Konspekts 'Pirmsskolas valodas mācību jomas ideju mape', 16.
  • Konspekts 'Pirmsskolas valodas mācību jomas ideju mape', 17.
  • Konspekts 'Pirmsskolas valodas mācību jomas ideju mape', 18.
Darba fragmentsAizvērt

Satura vienība Pirmsskolas izglītības posmi Plānotais bērnam sasniedzamais rezultāts Atvasinātie sasniedzamie rezultāti (piemēri)
Saziņa kontekstā
1.posms
Saprot, ka ar vārdiem precīzāk var paust savas domas, vajadzības.

• Spēj nosaukt un atkārtot vienkāršus vārdus, piemēram, ģimenes locekļu vārdus un priekšmetu nosaukumus
• Mēģina izmantot īsus teikumus, lai precīzāk izskaidrotu savas vajadzības, piemēram, „Gribu dzert ūdeni”…

Autora komentārsAtvērt
Atlants