-
Klientu piesaistes metodes X kultūras namā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācija | 3 | |
Ievads | 4 | |
1. | Vispārējā un kultūras mārketinga salīdzinājums | 6 |
1.1. | Vispārējais mārketinga modelis | 7 |
1.2. | Kultūras mārketings un tā modelis | 9 |
1.3. | Mārketinga programma un tās galvenie elementi | 13 |
2. | Skrundas novada publisko pasākumu mārketinga programma | 16 |
2.1. | Skrundas novada publisko pasākumu pieprasījums | 19 |
2.2. | Kultūras nama mērķi un uzdevumi | 20 |
2.3. | Mārketinga komunikāciju komplekss Skrundas novadā | 22 |
2.4. | Komunikāciju virzība līdz apmeklētājiem | 25 |
2.5. | Skrundas novada kultūras pasākumu pieprasījums un piedāvājums-praktiskais pētījums | 26 |
3 | Secinājumi un priekšlikumi | 30 |
Izmantotā literatūras un avotu saraksts | 32 | |
Pielikumi | 33 |
3. Secinājumi un priekšlikumi
Ikviena uzņēmuma darbību veido un attīsta tās vadītājs un darbinieki, kā arī savstarpējā sadarbība un komunikācija starp nosauktajām pusēm. Vadītāja pienākums ir veidot uzņēmuma kopējo struktūru un virzīt darbiniekus ar savu darbību uz noteikta mērķa sasniegšanu. Savukārt uzņēmuma darbinieku uzdevums ir pēc iespējas efektīvāk un ar mazāku izmantojamo resursu daudzumu sasniegt kopējo uzņēmuma mērķi.
Pētījuma gaitā darba autore izstrādāja šādus secinājumus:
1. Skrundas novadā kultūras darbā strādā ilggadīgi darbinieki ar lielu profesionālo pieredzi, kas garantē zināmu stabilitāti un profesionalitāti darbā, bet draud ieslīgt rutīnā, neveicinot novitātes.
2. Drukāto informāciju par pasākumiem Skrundas centrā novirzīt uz pagastiem, kas sekmētu novada attālāko iedzīvotāju aktivitāti pasākumu apmeklēšanā. Afišu izvietošana pagastu centros.
3. Populārāko kultūras un sporta pasākumu veiksmes atslēga slēpjas efektīva mārketinga kompleksa pielietojumā. Skrundas kultūras namam nav izstrādāts mārketinga plāns.
4. Mārketinga komunikācija Skrundas novadā notiek daļēji. Nepieciešama aktīvāka sadarbība pasākumu organizatoru vidū. Klienti paši nevēlas meklēt informāciju par pasākumiem.
5. Skrundas novadā trūkst tūrisma informācijas centra. Informācijas centrs nodrošinātu kultūras un sporta pasākumu lielāku apmeklētību.
6. Kultūras mārketingam ir liela nozīme pilsētas ārējā tēla veidošanā, jo tas mērķtiecīgi virza Skrundas atpazīstamību.
…
Studiju darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek uzzināts, kādi ir klientu piesaistes veidi. Sīkāk tiek raksturots mārketinga jēdziens, tā veidi un pielietojums. Tiek izvērtēta mārketinga jēdziens salīdzinot ar kultūras marketingu. Aprakstīta mārketinga programma un galvenie elementi. Otrajā nodaļā tiek izpētīta un analizēta Skrundas kultūras nama darbība. Tiek raksturots kultūras nama kolektīvs”. Darbā atspoguļota Skrundas kultūras nama mārketinga pielietojums. Šajā nodaļā tiek Skrundas kultūras pasākuma apmeklētāji, kā arī pamatota pētījuma metožu izvēle. Studiju darba noslēgumā ir apkopoti secinājumi par studijas darba tematu un izstrādāti priekšlikumi, balstoties uz izpētīto informāciju.
