Idejas aizsākumi
FaceMash (2003)
4 Hārvardas kopmītņu istabas biedri- Eduardo Saverins (palīdzēja finansēt), Dastins Moskovics (vadīt vietnes izplatību citu universitāšu pilsētiņās), Kriss Hjūzs (runasvīrs), Marks Cukenbergs
2004. gada 4. februāris TheFacebook
Tikai Hārvardas studentiem, darbiniekiem. (@harvard.edu)
Mēnesi pēc vietnes atvēršanas- 10 000 aktīvu lietotāju
Līdz 2004. gada jūnijam - vairāk nekā 250 000 studentu no 34 skolām
Kredītkaršu uzņēmums MasterCard, sāka maksāt par savas informācijas izrādīšanu vietnē.
2005- pazūd ‘’The’’, rodas iespēja atzīmēt draugus foto (tagging), grupas, jaunumu dēlis
2006 – pieejams VISIEM (+13), kļūst par aplikāciju
2010- uzņēmuma novērtējums 35 miljardu dolāru apmērā…