Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.03.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Eseja 'Komunikācija starp ārstniecības personu un pacientu kā pamats kvalitatīvai vesel', 1.
  • Eseja 'Komunikācija starp ārstniecības personu un pacientu kā pamats kvalitatīvai vesel', 2.
  • Eseja 'Komunikācija starp ārstniecības personu un pacientu kā pamats kvalitatīvai vesel', 3.
  • Eseja 'Komunikācija starp ārstniecības personu un pacientu kā pamats kvalitatīvai vesel', 4.
  • Eseja 'Komunikācija starp ārstniecības personu un pacientu kā pamats kvalitatīvai vesel', 5.
  • Eseja 'Komunikācija starp ārstniecības personu un pacientu kā pamats kvalitatīvai vesel', 6.
  • Eseja 'Komunikācija starp ārstniecības personu un pacientu kā pamats kvalitatīvai vesel', 7.
  • Eseja 'Komunikācija starp ārstniecības personu un pacientu kā pamats kvalitatīvai vesel', 8.
  • Eseja 'Komunikācija starp ārstniecības personu un pacientu kā pamats kvalitatīvai vesel', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Komunikācijai starp pacientu un ārstniecības iestādi ir milzīga loma kvalitatīvās veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanā. Bieži vien cilvēks bez speciālo zināšanu noteiktajā medicīnas jomā, nonākot situācijā, kad viņam ir nepieciešama medicīniskā palīdzība, īpaši komplicētākos gadījumos, var justies izmisis, nobijies un nesaprasts. Šādos gadījumos ārstniecības iestādes un ārstējošā ārsta loma paliet tikai plašāka, ņemot vērā, ka šādam pacientam būs nepieciešama arī papildus palīdzība, ko ārsts var nodrošināt, nodibinot efektīvu un kvalitatīvu komunikāciju starp abām pusēm, atbalstīt pacientu un palīdzēt viņam iesaistīties ārstēšanas procesā.
Lai izveidotu pozitīvas attiecības starp veselības aprūpes iestādēm un pacientiem, ir nepieciešama efektīva veselības aprūpes sniedzēja un pacienta komunikācija. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants