Vērtējums:
Publicēts: 19.04.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
2016. - 2020. g.
  • Referāts 'AS “LATVIJAS VALSTS MEŽI” mārketinga MIX elementu komplekss, zīmols un zīmolvedī', 1.
  • Referāts 'AS “LATVIJAS VALSTS MEŽI” mārketinga MIX elementu komplekss, zīmols un zīmolvedī', 2.
  • Referāts 'AS “LATVIJAS VALSTS MEŽI” mārketinga MIX elementu komplekss, zīmols un zīmolvedī', 3.
  • Referāts 'AS “LATVIJAS VALSTS MEŽI” mārketinga MIX elementu komplekss, zīmols un zīmolvedī', 4.
  • Referāts 'AS “LATVIJAS VALSTS MEŽI” mārketinga MIX elementu komplekss, zīmols un zīmolvedī', 5.
  • Referāts 'AS “LATVIJAS VALSTS MEŽI” mārketinga MIX elementu komplekss, zīmols un zīmolvedī', 6.
  • Referāts 'AS “LATVIJAS VALSTS MEŽI” mārketinga MIX elementu komplekss, zīmols un zīmolvedī', 7.
  • Referāts 'AS “LATVIJAS VALSTS MEŽI” mārketinga MIX elementu komplekss, zīmols un zīmolvedī', 8.
  • Referāts 'AS “LATVIJAS VALSTS MEŽI” mārketinga MIX elementu komplekss, zīmols un zīmolvedī', 9.
  • Referāts 'AS “LATVIJAS VALSTS MEŽI” mārketinga MIX elementu komplekss, zīmols un zīmolvedī', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  A/S “Latvijas valsts meži’’ mārketinga kompleksa elementu (5P) analīze    4
2.  Akciju sabiedrības “Latvijas valts meži’’ zīmols un zīmolvedība    9
  Secinājumi    10
  Izmantotā literatūra    11
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS
Lai sasniegtu mārketinga mērķus, ir nepieciešama stratēģija, kura iekļauj dažādus kompleksus pasākumus. Nosaukums „komplekss” atgādina, ka ir jāievēro pareizais līdzsvars starp dažādiem mārketinga elementiem. Klasiskā mārketinga izpratnē mārketinga komplekss (mikss) ir vadīšanas pasākumu kopums, kuru veic organizācijas, lai panāktu vēlamo pircēju attieksmi pret piedāvātiem produktiem. F.Kotlers norāda, ka
mārketinga komplekss ir uzņēmuma instrumentu kopums, ko izmanto, lai īstenotu mārketinga mērķus tirgū. Galvenais mārketinga kompleksa mērķis ir nodrošināt konkurences priekšrocības un iekarot stabilu pozīciju tirgū.
A/S “Latvijas valsts meži” ir viens no lielākajiem Latvijas uzņēmumiem pēc apgrozījuma, tāpēc ir ļoti svarīgi izprast tieši šī veiksmīgā uzņēmuma mārketinga mix elementus.
Darba mērķis: Izveidot Akciju sabiedrības “Latvijas valsts meži” mārketinga mix kompleksu.
Darba uzdevumi:
1. Izprast mārketinga mix elementu būtību un nozīmi uzņēmumos.
2. Veikt LVM mārketinga mix elementu izpēti.
3. Pētīt LVM zīmolu un zīmolvedību.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants