• Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā

     

    Diplomdarbs44 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.03.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 1.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 2.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 3.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 4.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 5.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 6.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 7.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 8.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 9.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 10.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 11.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 12.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 13.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 14.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 15.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 16.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 17.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 18.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 19.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 20.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 21.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 22.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 23.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 24.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 25.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 26.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 27.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 28.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 29.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 30.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 31.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 32.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 33.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 34.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 35.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 36.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 37.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 38.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 39.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 40.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 41.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 42.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 43.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 44.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 45.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 46.
  • Diplomdarbs 'Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā', 47.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  TEORĒTISKĀ DAĻA    7
1.1.  Pirmsskolas vecuma bērnu attīstība    7
1.2.  Mācībām atbilstoša mācību vide    11
1.3.  Mācību vide iekštelpās    13
1.4.  Mācību vide āra vidē.    17
1.5.  Kopīgais un atšķirīgais starp iekštelpu un āra vidi    19
2.  PRAKTISKĀ DAĻA    21
2.1.  Pētījuma veikšanas teorētiskie aspekti    21
2.2.  Interviju analīze    22
2.3.  Metodiskā materiāla izstrāde    32
  KOPSAVILKUMS UN SECINĀJUMI    34
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    36
  1. PIELIKUMS. Intervijas jautājumi    38
  2. PIELIKUMS Intervētās Ramonas Šenbergas atbildes uz intervijas jautājumiem    39
  3. PIELIKUMS Intervētās Guntas Pamiljānes atbildes uz intervijas jautājumiem    40
  4. PIELIKUMS. Intervētās Ingas Grigaļunas atbildes uz intervijas jautājumiem    42
Darba fragmentsAizvērt

Pirmsskolas izglītības programmu apgūst bērni no pusotra gada līdz septiņu gadu vecumam, ar mērķi nodrošināt, ka bērns tiek sagatavots pamatskolas programmas apgūšanai, apgūstot akadēmisko prasmju, piemēram, matemātikas, valodas, bioloģijas, pamatus, iemācoties sadarboties ar citiem bērniem, pieņemt sabiedrības normas un iepazīt sevi. Izglītība, jebkurā vecumposmā notiek noteiktā mācību vidē, kuru pamatā var iedalīt četros posmos, nodalījumā ņemot vērā bērna vecumu, no kura izriet, noteikts izglītojamās personas fiziskās, sociālās un intelektuālās attīstības līmenis.
Pirmsskolas vecuma bērnu izglītošana notiek konkrētā pirmsskolas izglītības iestādē, kurā parasti šī apmācība tiek īstenota gan izglītības iestādes telpās, gan āra vidē. Katrai šai mācību telpai ir savas dažādas priekšrocības, trūkumi un piedāvātās iespējas, attiecīgi arī dažādi vingrinājumi ar kuru palīdzību, iespējams sasniegt dažādus izglītības mērķus. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants