-
Skaistumkopšanas salons
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Ievads | 3 |
2. | Projekta pamatojums | 4 |
3. | Aptauja | 6 |
4. | Atrašanās vieta, objekta statuss | 7 |
5. | Tehniskā informācija | 9 |
6. | Darbinieki | 10 |
7. | Menedžments | 14 |
8. | Projekta realizācijas gaita | 15 |
9. | Finansējums | 16 |
10. | Konkurence | 17 |
11. | Riski | 18 |
12. | Reklāma un mārketings | 19 |
13. | Attīstības perspektīva | 20 |
14. | Pielikums | 21 |
Skaistumkopšanas salons ir vide, kurā klientiem tiek piedāvāts pakalpojumu klāsts, ar kuru palīdzību tiek nodrošināta klienta labsajūta.
Mūsdienās, kad Latvijā jau ir notikusi zināma sabiedrības noslāņošanās, droši varam uzskatīt, ka šī nozare ir sevi pierādījusi kā aktīvu tirgus dalībnieku, kas pretendē uz visai prāvām summām no augstu, vidēji augstu un vidēju ienākumu ģimeņu budžetiem.
Skaistumkopšanas industrijas piedāvājumu klāsts ar gadiem mainās, ko diktē arvien pieaugošais pieprasījums pēc jaunu tehnoloģiju, materiālu un inovāciju ieviešanas un pielietošanas, kas zināmā mērā sekmē arī tirgus dalībnieku attīstību, nomaiņu, pārorientāciju.
Par absolūti obligātiem nosacījumiem salona pastāvēšanai ir kļuvuši vairāki aspekti:
Plašs piedāvājumu klāsts, kur klients var vienlaicīgi vai viena apmeklējuma laikā veikt vairākas manipulācijas, piemēram, izmantot friziera, kosmetologa un manikīra speciālista pakalpojumus;…
Saturs 1. Ievads 2. Projekta pamatojums 3. Aptauja 4. Atrašanās vieta, objekta statuss 5. Tehniskā informācija 6. Darbinieki 7. Menedžments 8. Projekta realizācijas gaita 9. Finansējums 10. Konkurence 11. Riski 12. Reklāma un mārketings 13. Attīstības perspektīva 14. Pielikums
