-
Leļļu teātra elementu izmantošana saskarsmes pilnveidē
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | ||
1. | saskarsmes jēdziena analīze | |
1.1 | Saskarsmes būtība un veidi | |
1.2 | Skolotāja loma saskarsmes pilnveidē pirmsskolā | |
1.3 | Veiksmīgas saskarsmes priekšnoteikumi | |
Metodiski praktiskā daļa | ||
2. | Leļļu teātra elementi pirmsskolā | |
2.1 | Izgatavošanas tehnoloģijas | |
2.2 | Nodarbības ar lellēm | |
2.3 | Leļļu lugas | |
2.4 | Dekorācijas un skatuves noformēšana | |
3. | Bērnu saskarsmes izvērtējums | |
3.1 | Pētījuma apraksts | |
3.2 | Anketu izvērtējums | |
3.3 | Kā bērnu ietekmē lelles izskats | |
3.4 | Pētījuma rezultātu analīze | |
Secinājumi |
Leļļu teātra elementi saskarsmes pilnveidei pirmsskolas izglītības iestādē
Darba autore :Dace Kalniņa .
Zinātniskā vadītāja : Dr.pead.,doc. Eridiāna Oļehnoviča
Bakalaura darba apjoms : 45.lpp.,1.tabula , 1.zīmējums ,1.diagramma, 14.pielikumi, izmantoti 21.literatūras avoti .
Darbā pētīta un aprakstīta ir saskarsmes pilnveide un saskarsmes problēmas pirmsskolas grupā . Pētījumā pētīju , vai iespējams saskarsmi koriģēt ar leļļu teātra elementiem .Izstrādātas un piedāvātas ir arī dažādas nodarbības ar lellēm , kā arī leļļu pagatavošanas tehnoloģijas .
Atslēgas vārdi : Leļļu tehnoloģijas , saskarsme , koriģēšana , leļļu teātra elementi , dekorācijas , cimdu lelles , nūjiņu lelles .
Pētījuma jautājums : Kā leļļu teātra elementi ietekmē pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmi ?
Pētījuma mērķis : Noskaidrot kā leļļu teātra elementi ietekmē , saskarsmes pilnveidi pirmsskolā.
Pētījuma uzdevumi : 1. Analizēt pedagoģiski;psiholoģisko literatūru par pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmi .
2.Zināšanu padziļināšana par leļļu izgatavošanas tehnoloģijām.
3.Izstrādāt metodiskos paņēmienus , dažādas nodarbības ar lellēm, leļļu teātra elementus .
Pētījuma metodes : Anketēšana , dialogs , pedagoģiski;psiholoģiskās literatūras pētīšana , novērošana.
Pētījuma bāze : Meirānu Kalpaka pamatskolas pirmsskolas grupa . Pētījumā piedalījās 10. bērni no 5-6 gadu vecumam .…
Darbu var izmantot pirmsskolas pedagogi un citi interesenti, kuriem interesē saskarsmes problēmas un leļļu pagatavošanas tehnikas un pielietojums darbā ar bērniem un koriģējot saskarsmi.
