Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.02.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Konspekts 'Ābols', 1.
  • Konspekts 'Ābols', 2.
  • Konspekts 'Ābols', 3.
  • Konspekts 'Ābols', 4.
  • Konspekts 'Ābols', 5.
  • Konspekts 'Ābols', 6.
  • Konspekts 'Ābols', 7.
  • Konspekts 'Ābols', 8.
  • Konspekts 'Ābols', 9.
  • Konspekts 'Ābols', 10.
  • Konspekts 'Ābols', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Ābols    4
1.1  Ābolu uzglabāšana    5
2.  Pētījums    6
  Secinājumi    8
  Pētnieciskā darba izvērtējums    9
  Uzziņas avoti    10
  Pielikums    11
Darba fragmentsAizvērt

Ābols ir ļoti populārs auglis Latvijā. Neviena lauku māja vai māja, kam ir dārzs nav iedomājama bez kādas ābeles. Arī autora lauku mājā ir dārzs, kurā ir ābeles.
Staigājot pa veikaliem varam redzēt, ka veikali piedāvā lielu klāstu dažādu šķirņu ābolu. Tāpēc man radās interese izpētīt, kurš no auļiem ir mazāk apstrādāts ar ķīmiju – mans mājas ābols vai veikala ābols.

Mērķis: Novērot un veikt secinājumus, kurš ābols ir mazāk apstrādāts ar ķīmiju un veselīgāks.

Uzdevumi: 1. Iepazīties ar literatūru par ābolu.
2. Veikt novērojumu.
3. Apkopot rezultātus un veikt secinājumus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants