-
Loģikas spēles izveide "Hanojas tornis"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | UZDEVUMA NOSTĀDNE | 4 |
1.1. | Uzdevuma analīze un prasības programmai | 4 |
1.2. | Uzdevuma risināšanas projektējums | 4 |
2. | ALGORITMA APRAKSTS | 5 |
3. | PROGRAMMAS APRAKSTS | 8 |
3.1. | Lietojumu sfēra | 8 |
3.2. | Ievaddati | 8 |
3.3. | Izvaddati | 8 |
3.4. | Programmas apjoms | 8 |
3.5. | Moduļu apraksts | 8 |
4. | LIETOTĀJA CEĻVEDIS | 10 |
5. | PROGRAMMAS ATKĻŪDOŠANAS ANALĪZE | 11 |
SECINĀJUMI | 12 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 13 | |
PIELIKUMS | 14 | |
Programmas pirmteksts | 14 |
1. UZDEVUMA NOSTĀDNE
1.1. Uzdevuma analīze un prasības programmai
Loģikas spēles izveide „Hanojas tornis”.
Spēle „Hanojas tornis” ir matemātiska loģikas spēle. Tā sastāv no trim stieņiem un ar dažāda izmēra diskiem kas sakārtoti uz viena no stieņiem disltošā secībā sākot ar lielāko apakšā. Spēles mērķis ir ar pēc iespējas mazāku gājienu skaitu pārvietot diskus no viena stieņa uz citu, ievērojot spēles nosacījumus:
Vienlaicgi drīkst pārvietot tikai vienu disku.
Drīkst izvēlēties tikai augšējo disku,
Izvēlēto disku var pārvietot uz citu stieni tikai tad ja uz tā stieņa ir lielāka izmēra disks.
Prasības programmai.
Funkcionālas prasības:
Jāveic laika kontrole uzdevuma veikšanai
Jāparedz iespējamie kļūdu paziņojumi
Jābūt iespējai piereģistrēt spēlētāju
Jābūt iespējai apskatīt rezultātus
Nefunkcionālas prasības:
Lietotāja intefeiss ar izvelnēm,
Lietotājs var veikt reģistrāciju,
Apskatīt rezultātus atsevišķā failā un veikt tā izdruku
Iepazīties ar spēles noteikumiem.…
LOĢIKAS SPĒLE (Hanojas tornis) Studiju darbs mācību priekšmetā “Programmēšanas valodas” RTU DITF
