Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.04.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Pedagogu tālākizglītības sistēmas uzlabošana', 1.
  • Prezentācija 'Pedagogu tālākizglītības sistēmas uzlabošana', 2.
  • Prezentācija 'Pedagogu tālākizglītības sistēmas uzlabošana', 3.
  • Prezentācija 'Pedagogu tālākizglītības sistēmas uzlabošana', 4.
  • Prezentācija 'Pedagogu tālākizglītības sistēmas uzlabošana', 5.
  • Prezentācija 'Pedagogu tālākizglītības sistēmas uzlabošana', 6.
  • Prezentācija 'Pedagogu tālākizglītības sistēmas uzlabošana', 7.
  • Prezentācija 'Pedagogu tālākizglītības sistēmas uzlabošana', 8.
  • Prezentācija 'Pedagogu tālākizglītības sistēmas uzlabošana', 9.
  • Prezentācija 'Pedagogu tālākizglītības sistēmas uzlabošana', 10.
  • Prezentācija 'Pedagogu tālākizglītības sistēmas uzlabošana', 11.
  • Prezentācija 'Pedagogu tālākizglītības sistēmas uzlabošana', 12.
  • Prezentācija 'Pedagogu tālākizglītības sistēmas uzlabošana', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Aptauja ‘’Pedagogu vērtējums par tālākizglītības pārvaldību’’ 2010.gads
Tika pētīts:
kāda ir pedagogu motivācija piedalīties tālākizglītības kursos/semināros/projektos;
kāds ir respondentu viedoklis par tālākizglītības darba organizācijas, formu un satura atbilstību viņu profesionālās pilnveides vajadzībām.
Anketā kopā iekļauti 17 jautājumi –1 atvērtais, 6 slēgtie un 10 daļēji slēgtie.
Piedalījās 34 respondenti.

Rezultāti
Visaugstāk iegūto tālākizglītību vērtē pedagogi, kuriem ir lielāks darba stāžs skolā.
Puse aptaujāto augstu vērtē tālākizglītības kursos/semināros/projektos iegūtos materiālus.
36 stundu profesionālā pilnveide tiek atzīta par vērtīgāku nekā īsāki tālākizglītības pasākumi.



Autora komentārsAtvērt
Atlants