Vērtējums:
Publicēts: 20.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 1.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 2.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 3.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 4.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 5.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 6.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 7.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 8.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 9.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 10.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 11.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 12.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 13.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 14.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 15.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 16.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 17.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 18.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 19.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 20.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 21.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 22.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 23.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 24.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 25.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 26.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 27.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 28.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 29.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 30.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 31.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 32.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 33.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs mācību priekšmetā "Operētājsistēmas"', 34.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Uzdevums    3
  Uzdevuma nostādne ar paskaidrojumiem    5
  Programmas funkcionēšanas piemērs    6
  Lietotāja instrukcija    10
  Programmas pirmteksts ar komandu komentāriem    11
  Secinājumi    33
Darba fragmentsAizvērt

Tiek definēts spēles lauks ar 10x10 rūtiņām (divdimensiju masīvs). Spēlēs sākumā visas lauka rūtiņas ir tukšas (katrai ir nulles vērtība). Nepieciešams izvietot kuģus spēles lauciņos(katram kuģim ir savs izmērs un šīs darbības veic abi spēlētāji). Katram spēlētājam ir savs spēles laukums, tāpēc katrs spēlētājs var izvietot kuģus pēc savām vēlmēm. Katrai rūtiņai, kurā atrodas kuģis(katra kuģa daļa) tiek piešķirta vērtība taču šo vērtību redz tikai lietotājs, kurš izvieto šos kuģus. Rūtiņu iespējams aizņemt, ja tā nav aizņēma ar citu kuģi. Ja rūtiņa jau ir aizņemta, tad jāizvēlas cita rūtiņa, kurā ievietot kuģi. Uzvarētājs tiek paziņots tad, kad viena spēlētāja visi kuģi ir iznīcināti. Spēlē piedalās 2 lietotāji, kuri abi veic savus gājienos tiem noteiktajos brīžos. Pēc spēles beigām ir iespējams aplūkot detalizētu statistiku, par veikto gājienu daudzumu un precīzajiem gājieniem.

Programmēšanas valoda : C/C++

Autora komentārsAtvērt
Atlants