-
Mobings 10.-12.klašu vidū
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 5 | |
1. | Literatūras apskats | 6 |
1.1. | Īss ieskats mobinga rašanās vēsturē | 6 |
1.2. | Mobings un tā veidi | 7 |
1.3. | Mobinga iemesli,signāli,faktori | 8 |
1.4. | Mobinga sekas un iespējamie risinājuma veidi | 10 |
2. | Metodoloģija | 13 |
3. | Pētījuma rezultāti un analīze | 13 |
Secinājumi | 20 | |
Literatūras un informācijas avotu saraksts | 21 | |
Pielikumi | 23 |
Secinājumi
1. Darba mērķis ir daļēji sasniegts, jo no 211 Dobeles Valsts ģimnāzijas 10.-12. klašu skolēniem 103 jeb 48.8% respondenti ir izteikuši viedokli par pmobinga aktualitāti Dobeles Valsts ģomnāzijā.
2. No 103 respondentiem, vairākums uz anketu atbildējuši bija 11.klases skolēni, kur atbildēja 44 respondenti jeb 42,7%, no 12.klases bija mazāka atsaucība atbildēja 26 respondenti jeb 25,2%.
3. Pētamā problēma ir aktuāla, jo 44 respondenti jeb 40% no respondentiem ir saskārušies ar mobingu.
4. 92 respondenti jeb 89,3% uzskata, ka viens no izplatītākajiem mobinga cēloņiem pasaulē 15-19 gadu vecu jauniešu vidū ir ārējais izskats.
5. Vairākums no respondentiem, 83 jeb 80,6% , uzskata ka jaunieši nevēršas pēc palīdzības, jo baidās, ka viņus nesapratīs.
6. Lai mazinātu mobingu 71,8 jeb 74 respondenti iesaka censties to novērst neapdraudot sevi vai citus. 68% jeb 70 respondents iesaka vērsties pēc palīdzības pie skolotājiem, taču 59,2% jeb 61 respondents iesaka skolā vairāk skolēniem pasniegt lekcijas par mobingu.
7. Vismaz reizi gadā, vēlams veikt skolēnu anketēšanu, lai padziļināti noskaidrotu mobinga aktualitāti Dobeles Valsts ģimnāzijā.
…
Mobings 1.Īss ieskats mobinga rašanās vēsturē 2.Mobings un tā veidi 3.Mobinga iemesli, signāli,faktori 4.Mobinga sekas un iespējamie risinājuma veidi 5.Metodoloģija 6. Pētījuma rezultāti un analīze
