• Makgregora motivēšanas teorijas apskats saistībā ar māsu praksi

     Novērtēts!

    Referāts8 Vadība

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Makgregora motivēšanas teorijas apskats saistībā ar māsu praksi', 1.
  • Referāts 'Makgregora motivēšanas teorijas apskats saistībā ar māsu praksi', 2.
  • Referāts 'Makgregora motivēšanas teorijas apskats saistībā ar māsu praksi', 3.
  • Referāts 'Makgregora motivēšanas teorijas apskats saistībā ar māsu praksi', 4.
  • Referāts 'Makgregora motivēšanas teorijas apskats saistībā ar māsu praksi', 5.
  • Referāts 'Makgregora motivēšanas teorijas apskats saistībā ar māsu praksi', 6.
  • Referāts 'Makgregora motivēšanas teorijas apskats saistībā ar māsu praksi', 7.
  • Referāts 'Makgregora motivēšanas teorijas apskats saistībā ar māsu praksi', 8.
  • Referāts 'Makgregora motivēšanas teorijas apskats saistībā ar māsu praksi', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Vadīšana ir subjekta ietekmes process uz vadāmo objektu, lai sasniegtu vēlamo mērķi. Vadību arī var raksturot kā savas prasmes izmantošanu, lai liktu citiem darboties atbilstoši viņu spēkiem.
Māsu praksē vadība ir process, kurā māsa ietekmē citus, lai viņi veiktu noteiktu uzdevumu pacientu aprūpē. Process šajā gadījuma tiek izprasts kā darbības sistēma, ko veic vadītājs, un viņa uzdevums ir darboties optimāli, lai sasniegtu mērķus ar labiem rezultātiem. Šajā procesā tiek uztverta, saņemta, apstrādāta, tālāk nodota un uzlabota informācija. Viņš ietver tādas funkcijas - plānošana, organizācija, motivācija, kontroli, dažādu funkciju īstenošana, ko nosaka izvirzītie uzdevumi.
Vadītājs pieņem darbā, vada un ietekmē padotos. Viņa attieksme pret padotajiem var būt dažāda. Tā atkarīga no motivācijas, personīgām attiecībām, vadītāja organizatoriskā talanta, spējām, vadības kvalitātes.
Māsu praksē būtisks faktors, kas ietekmē vadītāja un padoto attiecības ir kopīgi mērķi:
1. Aprūpes nodrošināšana un vadīšana indivīdiem, ģimenēm un grupām neatkarīgi, vai tā ir veselību veicinoša, profilaktiska (primāra), ārstnieciska (sekundārā), rehabilitējošā vai atbilstoša aprūpe (terciāra).
2. Pacientu un veselības aprūpi nodrošinošā personāla apmācīšana.
3. Mērķis - darboties kā veselības aprūpes komandas loceklim.
4. Māsu prakses attīstība, veicinot kritisku domāšanu un pētniecību.


Autora komentārsAtvērt
Atlants