-
Uzņēmuma "United Colors of Bbenetton" starptautiskā mārketinga analīze
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 3 | |
1. | BENETTON GROUP VĒSTURE UN RAKSTUROJUMS | 4 |
2. | BENETTON REKLĀMAS KAMPAŅAS ATTĪSTĪBA | 6 |
3. | UNITED COLORS OF BENETTON STARPTAUTISKĀ MĀRKETINGA ASPEKTI | 8 |
SECINĀJUMI | 11 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 12 |
SECINĀJUMI
1. Uzņēmumam ir jāveicina sava zīmola atpazīstamība, jo noteikti ir autorei līdzīgi cilvēki, kuriem sākotnēji likās, ka viņi ir krāsu ražotāji (neveikls uzņēmuma nosaukums).
2. Āzija ar savu straujo izaugsmi un lielajiem resursiem būtu ļoti liels tirgus, tāpēc ir jākoncentrējas tieši šim tirgum ar šim tirgum specifiskām kampaņām.
99,9% Ķīnas iedzīvotāju nezina, kas ir Bosnija vai Bosnijas karš ar karavīra drēbēm, kas attēlotas viņu reklāmās. Nepieciešamas kliedzošas kampaņas, kas būtu tieši saistītas ar Ķīnu un atstātu iespaidu uz pašiem ķīniešiem. Piemēram, kampaņa ar ķīniešu studentu, kas stājas priekšā tankam (lai gan maz ticams, ka Ķīnā kas tāds būtu atļauts). Šādas individuālas kampaņas būtu jāizvērš arī pārējiem reģioniem, piemēram, Amerikā lielu atpazīstamību varētu nodrošināt patriotiskas Amerikāņu kampaņas.
3. Citos pasaules reģionos, kā Āfrikā, Dienvidamerikā un Krievijā, būtu jākoncentrējas uz lielajiem industriālajiem centriem. Šajos reģionos ir izteikta naudas koncentrēšanās lielajās pilsētās - Maskavā , Āfrikā Angolas galvaspilsētā Luandā, Dienvidamerikā Riodežaneiro, Mehiko un citās lielajās industriālajās pilsētās, ar konkrētām kampaņām atbilstoši reģiona mentalitātei.
4. Ir pazudusi sākotnējā uzņēmuma būtība - tirgot košas drēbes jauniešiem, jo tirgus sadalījums pēc uzņēmuma zīmoliem liecina, ka UCB uzņēmuma drēbes iegādājas lielākoties pieaugušie, Tātad uzņēmuma vadībai būtu jāpārdomā sava mārketinga stratēģija saistībā ar jauniešu apģērbu.
…
Šī referāta pētāmais objekts ir uzņēmums „United Colors of Benetton" – viens no lielākajiem Itālijas apģērbu ražotājiem, kas koncentrējas uz labas kvalitātes un košu krāsu vilnas, kokvilnas un kašmira apģērbiem dažādiem vecumiem, dzimumiem un gaumēm. Šis uzņēmums ir saistošs no starptautiskā mārketinga viedokļa ar to, ka jau no paša sākuma tirgu iekarojis ar skandalozām un interesantām reklāmām, pārliecinot ne tikai klientus un apkārtējos, bet arī dažādus mārketinga speciālistus par to, ka arī slikta reklāma ir reklāma.
