-
Biznesa plāna izstrāde
Biznesa plāns15 Anatomija, veselība, medicīna, higiēna, Ekonomika, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
3. | Kopsavilkums | |
4. | Uzņēmējdarbības apraksts | |
5. | Produkcijas raksturojums | |
6. | Tirgus analīze, konkurenti | |
7. | Problēmas un riski | |
8. | Mārketinga stratēģija | |
9. | Personāls, vadība | |
11. | Riski | |
12. | Finanšu rādītāji | |
14. | Secinājumi | |
15. | Izmantotās literatūras un avotu saraskts | |
Pielikums |
KOPSAVILKUMS
SIA ‘’ BeHealthy” Ideja ir ieviest ko jaunu un nebijušu Latvijas medicīnas un veselības jomā. Galvenā ideja tam visam ir iepirkt no citām valstīm zāles ar kuru palīdzību cilvēkam nevajadzēs ēst, jo viņš būs uzņēmis pietiekamo vitamīnu devu pateicoties šīm zālēm. Bieži vien cilvēkam vienkārši ikdienas gaitās nepietiek laika lai uzņemtu pietiekami sabalansētu uzturu, kas ir diezgan liela problēma mūsdienās, jo daudzi cilvēki ikdienā ir pārāk aizņemti ar darbu, mācībām un citām lietām. Tāda veida uzturs un izlaistas ēdienreizes ļoti negatīvi ietekmē cilvēka organismu, tādēļ es uzskatu, ka šīs zāles būs izeja un labojums šim visam.
Šīs zāles varēs pieskaņot katra cilvēka organisma vajadzībām ar to principā nodarbosies mans uzņēmums, cilvēks kuram būs vēlme izmēģināt šīs zāles saņems pirmās 2 dienu devas bezmaksas, lai saprastu vai viņam šis variants apmierina un viss ir kārtībā, uz katra cilvēka organismu tiks aprēķinātas kalorijas, cik un kādas vielas viņam ir jāuzņem, lai uzturs būtu pilnvērtīgs un nerastos nekādas problēmas ar veselību. Zāles tiks iepirktas no Japāņu farmaceitiem, jo tur viņas ir viss izplatītākās, tās tiks iepirktas pa 10.30 EUR paciņa (konvertējot valūtas kursu no dolāriem uz EUR 31.10.2017) un Latvijā tiks pārdotas pa 15 EUR, kas ir diezgan adekvāta cena šādam preparātam, ar vienu paciņu cilvēkam pietiks uz 7 dienām, vienā paciņā ir 12 kapsulas, katrā gadījumā tas sanāk izdevīgāk nekā pirkt ēdienu un to gatavot.
…
3.Kopsavilkums 4. Uzņēmējdarbības apraksts 5. Produkcijas raksturojums 6. Tirgus analīze, konkurenti 7.Problēmas un riski 8..Mārketinga stratēģija 9. Personāls, vadība 11.Riski 12. Finanšu rādītāji 14.Secinājumi 15.Izmantotās literatūras un avotu saraksts Pielikums
