Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Līkņu, pārvietojuma ceļu izveide, darbs ar 3D detaļām RobotStudio vidē', 1.
  • Paraugs 'Līkņu, pārvietojuma ceļu izveide, darbs ar 3D detaļām RobotStudio vidē', 2.
  • Paraugs 'Līkņu, pārvietojuma ceļu izveide, darbs ar 3D detaļām RobotStudio vidē', 3.
  • Paraugs 'Līkņu, pārvietojuma ceļu izveide, darbs ar 3D detaļām RobotStudio vidē', 4.
  • Paraugs 'Līkņu, pārvietojuma ceļu izveide, darbs ar 3D detaļām RobotStudio vidē', 5.
  • Paraugs 'Līkņu, pārvietojuma ceļu izveide, darbs ar 3D detaļām RobotStudio vidē', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Laboratorijas darba ietvaros tika apgūta pārvietojuma trajektoriju automatizēta ieguve, kas var būt noderīga gadījumā, ja ir labi zināma trajektorija, pa kuru jāvirzās robotam, jo tad tiek ietaupīts laiks iegūstot pārvietojuma ceļu, jo mērķa punkti tiek veidoti automātiski atkarībā no norādītās līknes, nevis pa vienam punktam ,kā tas tika darīts iepriekšējā laboratorijas darbā.
Tika apgūts arī 3D detaļu kontūru apstrādes ceļi, kas var būt noderīgi daudzos ražošanas procesos, piemēram, lekcijās bieži pieminētajai metināšanai, kad ir zināms konkrēta trajektorija pa kuru jāmetina. Tas var būt noderīgi arī tādā ražošanas procesā, kad materiāla apstrādes procesā nepieciešmas iegūt kādu detaļu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants