Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.07.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Kooperatīvā mācīšana', 1.
  • Paraugs 'Kooperatīvā mācīšana', 2.
  • Paraugs 'Kooperatīvā mācīšana', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Uzdevums grupai: Katrai grupai tiek izdalītas dzīvnieku kartiņas (mājdzīvnieki, savvaļas dzīvnieki un ūdens dzīvnieki) un dots uzdevums izveidot to aprakstu pēc konkrētiem kritērijiem.
Veidojot savu aprakstu grupām ir jāievēro šādi kritēriji:
• Dzīvnieka daudzveidība dabā
• Dzīves vide
• Barība
• Pielāgošanās apstākļiem
• Nozīme dabā, cilvēka dzīvē

Lomas grupās:
1. Lasītājs (prezentējot savu grupu darbu lasa)
2. Rakstītājs (pieraksta grupas dalībnieku izteiktos viedokļus, idejas, domas)
3. Hronometrists (skatās to, lai visa grupa iekļautos noteiktajā laikā)
4. Mākslinieks (atbildīgais par grupu darba noformējumu)

Atlants