.
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Tēlotājdarbības metodika', 1.
  • Paraugs 'Tēlotājdarbības metodika', 2.
  • Paraugs 'Tēlotājdarbības metodika', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Nodarbības ievada daļa:
Bērni apsēžas aplī uz paklāja. Skolotāja ar bērniem pārrunā, ko vakar redzēja b/d teritorijā – kādi koki bija vairāk (bērzi, ozoli, kļavas utt.). Kopīgi ar skolotāju noskaidro pareizos koku nosaukumus, uzzina, kas tas ir par gadalaiku, kad kokiem birst lapas un ienākas augļi. Iepazīstas ar kokiem kuriem rudenī nebirst lapas.
Vingrināšanās skaņas „š” izrunā – rotaļa ar tautas dziesmu „Visi koki žēli raud...”.
„Visi koki žēli raud
Vasariņu vadīdami
Egle, priede neraudāja
Tām skujiņas nenobira”.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants