.
Vērtējums:
Publicēts: 23.04.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 1.
  • Referāts 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 2.
  • Referāts 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 3.
  • Referāts 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 4.
  • Referāts 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 5.
  • Referāts 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 6.
  • Referāts 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 7.
  • Referāts 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 8.
  • Referāts 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 9.
  • Referāts 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 10.
  • Referāts 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 11.
  • Referāts 'Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Ēdināšanas uzņēmumu dažādie veidi patērētājiem palīdz izvēlēties sev piemērotāku vietu, kur ieturēt maltīti.
2. Katrs no ēdināšanas veidiem ir ar savu specifiku.
3. Cilvēku uzvedību ietekmējošās izvēli noteicošās faktoru grupas ir piecas – personiskie faktori, ekonomiskie faktori, sociāldemogrāfiskie faktori, psiholoģiskie faktori, kultūras faktori.
4. Mainoties vecuma posmam, mainās arī cilvēka ēšanas paradumi, kas ietekmē ēdināšanas uzņēmumu veidu izvēles maiņu.
5. Spēcīgu ietekmi uz patērētāju atstāj ģimenes locekļi.
6. Pēc SKDS datiem būtisks ekonomisks faktors ir patērētāju maksātspēja, kas ietekmē ēdināšanas uzņēmuma apmeklētību.
7. Maņu mārketingu uzņēmumam iespējams vērst sev par labu, kreatīvi pieejot savam produkciju klāstam, lai piesaistītu sev klientus.
8. Lai dotos uz kādu ēdināšanas vietu, ļoti lielu lomu izvēlē nosaka katra patērētāja indivudālais ienākumu līmenis.

Autora komentārsAtvērt
Atlants