-
Agrīnās pedagoģijas pirmsskolas prakse
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | PEDAGOĢISKIE VĒROJUMI PIRMSSKOLĀ | 4 |
1.1 | Pirmsskola kā mācīšanās organizācija | 4 |
1.2 | Grupas pedagogu darba analīze | 5 |
2. | PIEDALĪšANĀS PEDAGOĢISKAJĀ PROCESĀ PIRMSSKOLĀ | 12 |
2.1. | Novērojumu analīze | 13 |
2.2. | Individuāls darbs ar bērniem | 15 |
2.3. | Iesaiste pedagoģiskajā procesā, darbā ar visu grupu | 18 |
3. | PEDAGOĢISKĀS DARBĪBAS PAŠANALĪZE | 24 |
Izmanotās literatūras un informācijas avotu saraksts | 25 | |
PIELIKUMS | 26 | |
PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS IESTĀDES VĒRTĒJUMS | 28 |
Latvijas universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes 1.līmeņa profesionālās studiju programmas “Pirmsskolas izglītības skolotājs” agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse tika veikta pirmsskolā x, grupā x, kuru apmeklē bērni vecumā no pusotra līdz diviem ar pus gadiem.
Prakse norisinājās no 2023.gada 21.februāra līdz 2023.gada 4.aprīlim.
Prakses mērķis : pilnveidot pedagoga prasmes, agrīnā pirmsskolas vecuma bērnu vērošanā, darbu organizēšanā un nodarbību vadīšanā dažādos darbības veidos.
Prakses ietvaros autore attīstīja sekojošas kompetences:
• Iepazīt pirmsskolu kā mācīšanās organizāciju;
• Prasmi veikt savas pedagoģiskās darbības konstruktīvu pašanalīzi ;
• Prasmi realizēt savu pedagoģiski metodisko pieeju pirmsskolā, bērnu agrīnajā vecumā;
• Prasmi apzināt un analizēt bērnu, pedagogu un pirmsskolas mijiedarbības procesu pirmsskolas izglītības iestādē;
• Prasmi novērot atsevišķa bērna un grupas prasmes pedagoģiski psiholoģiskā raksturojuma izstrādei.…
