-
Pirkstiņrotaļas kā runas attīstības veicinātājs 2-3 gadu veciem bērniem
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 3 | |
1. | Rotaļa kā vērtība bērniem | 4 |
1.1. | Pirkstiņrotaļu nozīme bērna runas attīstībā | 4 |
2. | Pirkstiņrotaļu pielietojums pedagogiem | 5 |
2.1. | Pētījuma gaitas un iegūto datu analīze | 5 |
DISKUSIJA | 11 | |
SECINĀJUMI | 12 | |
PAŠNOVĒRTĒJUMS | 13 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 14 |
Katrs mazais bērniņš ir cilvēks, katrs bērns kādreiz izaugs. Bērni sajūt pasauli, tāpat kā pieaugušie. Arī bērniem ir piecas maņas-oža, garša, tauste, redze un dzirde. Mazotnē bērni, eksperimentējot ar šīm maņām, izzina pasauli, iegūst sev pieredzi, kas kļūst arvien bagātāka un plašāka. Darba autore ikdienā strādā ar bērniem vecumā no 1.5-2 gadiem. Šajā vecumā bērniem galvenais ir nodrošināt drošību un iegūt uzticēšanos. Bet strādājot pie 1.vecumposma, ne tikai tas ir vajadzīgs. Ļoti svarīgi ir attīstīt katra bērna dotās runas spējas.
Darba autore vēlējās noskaidrot vai tiešām ar pirkstiņrotaļu palīdzību bērniem attīstās runa un valoda. Vai pirkstiņrotaļas var palīdzēt bērniem un kā pirkstiņrotaļas izmanto pedagogi- cik bieži tiek izmantotas, kuros laika posmos un vai bērniem patīk iesaistīties rotaļā. No savas darba pieredzes autore var teikt, ka ar pirkstiņrotaļām 1.vecumposma bērniem runa un valoda attīstās, protams ne visiem uzreiz izdodas, bet rādījumi ir ļoti labi.…
Bērni sajūt pasauli, tāpat kā pieaugušie. Arī bērniem ir piecas maņas-oža,garša, tauste, redze un dzirde......Šajā vecumā bērniem galvenais nodrošināt drošību un iegūt uzticēšanos.. Darba autore vēlējās noskaidrot vai tiešām ar pirkstiņrotaļu palīdzību bērniem attīstās runa un valoda. Pētījuma objekts: pirkstiņrotaļu izmantošana pedagoģiskajā procesā. Pētījuma priekšmets: pirmsskolas bērnu runas attīstība Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski pētīt pirkstiņrotaļu izmantošanas iespējas un attīstību runā jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem....
