-
SIA “Morceau de Savon”
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Uzņemuma koncepcijas vispārējais raksturojums | 4 |
1.1. | Idejas izcelsme | 4 |
1.2. | Misija un darbības mērķi | 4 |
1.3. | Uzņēmuma juridiskais statuss, atrašanās vieta un darbības uzsākšanas finanšu avoti | 5 |
2. | Produkta (preces/pakalpojuma) raksturojums | 8 |
3. | Tirgus analīze | 11 |
3.1. | Tirgus segmentēšana un mērķa tirgus noteikšana | 11 |
3.2. | Konkurentu raksturojums | 12 |
3.3 | Produkta salīdzinājums ar līdzīgiem konkurentu produktiem | 25 |
4. | Mārketinga plāns | 16 |
4.1. | Cenu politika | 16 |
4.2. | Produkta virzīšana tirgu | 17 |
5. | Uzņēmuma funkcionēšana | 21 |
5.1. | Telpas un iekārtas | 21 |
5.2. | Sagādes, ražošanas un realizācijas process | 21 |
6. | Finanšu informācija | 23 |
6.1. | Ieņēmumi un izdevumu prognoze | 23 |
6.2. | Finanšu rezultātu prognožu apraksts | 30 |
Secinājumi un priekšlikumi | 31 | |
Izmantotās informācijas avotu saraksts | 32 |
Šis biznesa plāns ir uzņēmuma SIA “Morceau de Savon” dokuments, kas sniedz informāciju par uzņēmuma ražošanu un realizāciju 1 gada periodā. Biznesa plāna realizēšana tiek plānota no 2023. gada janvāra.
Biznesa plāna autore biznesa plānā izklāsta par biznesa ideju, tās misiju, mērķiem, lai sekmīgāk organizēt uzņēmuma darbību. Pēc tām norādīta uzņēmuma atrašanās vieta, uzņēmuma juridiskais statuss un darbības uzsākšanas finanšu avotiem.
Aprakstīts arī produkta apraksts un izejvielas, kas būs nepieciešamas ražošanai. Veikta tirgus segmentēšana, tas ir nepieciešams, lai uzņēmumam uzzināt sava produkta īpašo patērētāja veidu. Veikta arī mērķa tirgus noteikšana, lai uzņēmums var saprast, kam produkts patiks un kurš to iegādāsies vislabāk. Lai saprastu, kas nepieciešams uzlabot uzņēmumam, tika veikta konkurentu izpēte, salīdzinot ar konkurentu piedāvājumiem.
Nosakot preces cenu, nepieciešams ņemt vēra vairākus aspektus, tādēļ tika veikta cenu politikas sastādīšanas izvērtēšana. …
