Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.05.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Konspekts 'Valodu mācību joma: vingrinājumi klausīšanās prasmju, artikulācijas aparāta, ska', 1.
  • Konspekts 'Valodu mācību joma: vingrinājumi klausīšanās prasmju, artikulācijas aparāta, ska', 2.
  • Konspekts 'Valodu mācību joma: vingrinājumi klausīšanās prasmju, artikulācijas aparāta, ska', 3.
  • Konspekts 'Valodu mācību joma: vingrinājumi klausīšanās prasmju, artikulācijas aparāta, ska', 4.
  • Konspekts 'Valodu mācību joma: vingrinājumi klausīšanās prasmju, artikulācijas aparāta, ska', 5.
  • Konspekts 'Valodu mācību joma: vingrinājumi klausīšanās prasmju, artikulācijas aparāta, ska', 6.
  • Konspekts 'Valodu mācību joma: vingrinājumi klausīšanās prasmju, artikulācijas aparāta, ska', 7.
  • Konspekts 'Valodu mācību joma: vingrinājumi klausīšanās prasmju, artikulācijas aparāta, ska', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Klausīšanās prasmju attīstība

1.vecumposms (2 – 3 g.v.)

Vingrinājuma apraksts
Darbības pamatojums Teorētisks pamatojums/atsauce
Atsauce uz normatīvo aktu

Rotaļnodarbības vai dienas režīma jebkurā citā laikā izmantot pasaku grāmatu ar skaņu pogām, vēlams, lai ir pēc iespējas dažādas skaņas (gan auto, vilciens, gan dzīvnieki un ikdienas darbību radītas skaņas kā soļu klaudzēšana, durvju vēršana un tamlīdzīgi)
Bērns mācās saklausīt, atpazīt un atkārtot dzirdētās skaņas
Bērns mācās apzināti klausīties, attīstot prasmi mērķtiecīgi dzirdēt un saistīt skaņu ar attēlu vai objektu (Krieķis, Klimane, Zoriene, 2021)
10.1.1. Bērns saprotami un secīgi stāsta par dzirdēto, atšķir un nosauc skaņas. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants