-
Reklāma un tās kampaņas izveide
Novērtēts!
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Reklāma un reklāmas kampaņa | 4 |
2. | Kas plāno reklāmu | 5 |
3. | Reklāmas kampaņas plānošanas galvenie posmi | 7 |
3.1. | Kampaņas plānošanā veicamo pienākumu noteikšana | 8 |
3.2. | Mērķa auditorijas izvēle | 9 |
3.3. | Reklāmas kampaņas mērķu noteikšana | 11 |
3.4. | Kampaņas budžets | 12 |
3.5. | Mēdiju izvēle un plānošana | 13 |
3.6. | Reklāmas izveide un pārbaude | 15 |
3.7. | Ieviešana un iznākuma paredzēšana | 16 |
3.8. | Reklāmas kampaņas novērtēšana | 16 |
4. | Anketa | 18 |
Secinājumi | 22 | |
Priekšlikumi | 23 | |
Izmantotā literatūra | 24 |
Ikviena uzņēmuma mērķis ir gūt peļņu lai to sasniegtu tiek izmantoti dažādi līdzekļi un viens no tiem ir reklāma. Var jau, protams, mēģināt darboties bez jebkādas reklāmas, bet nav vēl dzirdēts par tādu uzņēmumu vai organizāciju, kura būtu kaut ko sasniegusi bez reklāmas, jo kā gan uzņēmums var iegūt pircējus, ja tie nemaz nezina par preces eksistenci. Un, ja neviens nezina par preces eksistenci, tātad to nepērk, un tas savukārt nozīmē, ka uzņēmumam nav peļņas. Tomēr arī atsevišķa reklāma, piemēram, presē, neko daudz nedos, ir nepieciešams veidot reklāmas kampaņas.
Darba mērķis ir noskaidrot, kā notiek reklāmas kampaņas plānošana gan tīri teorētiskā līmenī, gan arī praktisks organizēšana kādā uzņēmumā. Lai to veiktu nepieciešams izstudēt visu pieejamo literatūru, Interneta resursus, kā arī konsultēties ar pētāmā uzņēmuma darbiniekiem, lai iegūtu informāciju par reklāmas kampaņas praktiskās organizēšanas aspektiem.
Pētāmais objekts ir veikals MNL, kurš atrodas Jelgavā, Ganību ielā 53. tas nodarbojas ar celtniecības materiālu un mēbeļu tirdzniecību, gan vairumā, gan mazumā.…
Ikviena uzņēmuma mērķis ir gūt peļņu lai to sasniegtu tiek izmantoti dažādi līdzekļi un viens no tiem ir reklāma. Darba mērķis ir noskaidrot, kā notiek reklāmas kampaņas plānošana gan tīri teorētiskā līmenī, gan arī praktisks organizēšana kādā uzņēmumā. Lai to veiktu nepieciešams izstudēt visu pieejamo literatūru, Interneta resursus, kā arī konsultēties ar pētāmā uzņēmuma darbiniekiem, lai iegūtu informāciju par reklāmas kampaņas praktiskās organizēšanas aspektiem. Lai veiktu šo pētījumu, es studēju speciālo ekonomisko literatūru, Internetā pieejamo informāciju, kā arī nepublicētos datus par reklāmas kampaņas plānošanu uzņēmumā. Šo tēmu izvēlējos jo, manuprāt, tā ir ļoti interesanta un sasitoša, kā arī par tēmu „Reklāma un tās kampaņas izveide” ir pieejams plašs materiāls. Savā darbā izmantošu šādas metodes: intervēšana, anketēšana, materiālu apkopošana, datu analīze, literatūras izpēte. Šajā darbā pieminēšu ne tikai manis pētīto firmu, bet centīšos arī dot dažādus piemērus ar citām firmām.
