Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.01.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 20 vienības
Atsauces: Ir
  • Prezentācija 'Efektīva komunikācija konfliktu risināšanā', 1.
  • Prezentācija 'Efektīva komunikācija konfliktu risināšanā', 2.
  • Prezentācija 'Efektīva komunikācija konfliktu risināšanā', 3.
  • Prezentācija 'Efektīva komunikācija konfliktu risināšanā', 4.
  • Prezentācija 'Efektīva komunikācija konfliktu risināšanā', 5.
  • Prezentācija 'Efektīva komunikācija konfliktu risināšanā', 6.
  • Prezentācija 'Efektīva komunikācija konfliktu risināšanā', 7.
  • Prezentācija 'Efektīva komunikācija konfliktu risināšanā', 8.
  • Prezentācija 'Efektīva komunikācija konfliktu risināšanā', 9.
  • Prezentācija 'Efektīva komunikācija konfliktu risināšanā', 10.
  • Prezentācija 'Efektīva komunikācija konfliktu risināšanā', 11.
  • Prezentācija 'Efektīva komunikācija konfliktu risināšanā', 12.
  • Prezentācija 'Efektīva komunikācija konfliktu risināšanā', 13.
  • Prezentācija 'Efektīva komunikācija konfliktu risināšanā', 14.
  • Prezentācija 'Efektīva komunikācija konfliktu risināšanā', 15.
  • Prezentācija 'Efektīva komunikācija konfliktu risināšanā', 16.
  • Prezentācija 'Efektīva komunikācija konfliktu risināšanā', 17.
  • Prezentācija 'Efektīva komunikācija konfliktu risināšanā', 18.
  • Prezentācija 'Efektīva komunikācija konfliktu risināšanā', 19.
  • Prezentācija 'Efektīva komunikācija konfliktu risināšanā', 20.
  • Prezentācija 'Efektīva komunikācija konfliktu risināšanā', 21.
  • Prezentācija 'Efektīva komunikācija konfliktu risināšanā', 22.
  • Prezentācija 'Efektīva komunikācija konfliktu risināšanā', 23.
  • Prezentācija 'Efektīva komunikācija konfliktu risināšanā', 24.
  • Prezentācija 'Efektīva komunikācija konfliktu risināšanā', 25.
  • Prezentācija 'Efektīva komunikācija konfliktu risināšanā', 26.
Darba fragmentsAizvērt

Kas ir efektīva komunikācija? Kā efektīva komunikācija var palīdzēt risināt konfliktus?
Efektīvas komunikācijas mērķis ir nodrošināt, ka ziņa tiek pasniegta skaidri, uztverta precīzi, saglabāta atmiņā un praktiski izmantota, lai sasniegtu konkrētus rezultātus (Rosenberg, 2003).
Informācijas apmaiņa: nodošana un uztveršana (balstās uz skaidru un strukturētu ziņojuma nodošanu, kā arī uz spēju uztvert un saprast saņemto informāciju).
Mērķu, vajadzību un interešu realizēšana (veido pamatu efektīvai sadarbībai un konfliktu risināšanai) (Bourgeois & DeLuca, 2015).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants