-
SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Novērtēts!
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1.1. | SIA „City Fitness” apraksts | 5 |
1.1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 5 |
1.1.2. | Darbības apraksts | 5 |
1.1.3. | Pakalpojumu apraksts | 5 |
1.2. | Mikrovides analīze | 6 |
1.3. | Makrovides analīze | 8 |
1.4. | Nozares analīze | 8 |
1.5. | Konkurences analīze | 13 |
1.5.1. | Vispārēja konkurentu novērtēšana | 16 |
1.5.2. | General Electric modelis | 16 |
1.5.3. | Bostonas Konsultantu grupas matrica | 18 |
1.6. | Tirgus ietilpības novērtēšana | 20 |
1.6.1. | Aerobikas nodarbību pakalpojuma tirgus ietilpība | 22 |
1.6.2. | Trenažieru zāles izmantošanas pakalpojuma tirgus ietilpība | 24 |
1.7. | SVID analīze | 25 |
2.1. | Segmentēšana | 28 |
2.2. | Mērķtirgus noteikšana | 30 |
2.3. | Pozicionēšana | 30 |
2.4. | Uzņēmuma „Veiksmes atslēga” | 32 |
2.5. | Pircēju lēmuma pieņemšanas process | 33 |
2.6. | Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija | 33 |
Secinājumi un priekšlikumi | 35 | |
Izmantotas literatūras un avotu saraksts | 37 |
Katram uzņēmumam ir ļoti svarīgi izpētīt vidi, kurā tas darbojas, izanalizēt to, izskatīt savu pozīciju un iespējas konkurentu vidū un plānot savu darbību, vadoties pēc iegūtajām atziņām.
Par pētījumu objektu mēs izvēlējāmies SIA „City Fitness”, kas darbojas Rīgā ātri augošā fitnesa pakalpojumu tirgū. Uzņēmums ieņēmis tirgū svarīgu pozīciju, izveidojot līdz šīm brīdim jau četrus fitnesa klubus dažādos Rīgas rajonos.
Darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma „City Fitness” mākretinga vidi, veikt strātēģijas analīzi un darbības plānošanu.
Darba galvenie uzdevumi ir;
veikt uzņēmuma mikrovides un makrovides analīzi;
novērtēt nozari, kur darbojas uzņēmums;
izpētīt un izanalizēt konkurentus, noteikt nepieciešamas darbības cīņai ar tiem;
novērtēt uzņēmuma pozīciju tirgū, salīdzināt to ar konkurentu pozīcijām
novērtēt tirgus ietilpību;
izanalizēt uzņēmuma stipras un vājas puses, tā iespējas tālākai darbībai;
veikt segmentēšanu un mērķtirgus notiekšanu;
analizēt uzņēmuma “City Fitness” ”Veiksmes atslēgu”;
analizēt pircēju rīcības modeli;
noteikt uzņēmuma “City Fitness” misiju, mērķus un stratēģiju,
sastādīt uzņēmuma “City Fitness” rīcības plānu stratēģijas īstenošanai vienam gadam.
Uzdevumu izpildei darbā izmantotas dažādas pētījumu metodes:
Portera piecu spēku modelis;
Vispārējo konkurentu novērtēsana metode;
Bostonas Konsultantu grupas matrica;
General Electric modelis;
SVID analīze;
Segmentēšana;
Pirkuma lēmuma pieņemšanas processu u.c.
…
Mikrovides,Makrovides,Nozares analīze;Konkurences analīze,Vispārēja konkurentu novērtēšana.General Electric modelis,Bostonas Konsultantu grupas matrica,Tirgus ietilpības novērtēšana,SVID analīze,Segmentēšana,Mērķtirgus noteikšana,Pozicionēšana,Uzņēmuma „Veiksmes atslēga”,Pircēju lēmuma pieņemšanas process,Uzņēmuma misija,mērķi,stratēģija.
