-
Zīmola maiņas analīze uzņēmumam “AIRBNB”
Referāts16 Mārketings, reklāma, Sabiedriskās attiecības, Tūrisms, viesmīlība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | ZĪMOLVEDĪBA UN ZĪMOLA MAIŅA JEB REBRENDINGS | 4 |
1.1. | Zīmolvedības jēdziens un tā būtība | 4 |
1.2. | Zīmola maiņa jeb rebrendings | 5 |
1.2.1. | Zīmola maiņas veidi | 5 |
1.2.2. | Zīmola maiņas jeb rebrendinga posmi | 6 |
2. | UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS | 7 |
2.1. | “Airbnb” pamatdati un darbība | 7 |
2.2. | “Airbnb” vēsturiskie dati | 7 |
3. | “AIRBNB” ZĪMOLA MAIŅAS ANALĪZE | 9 |
3.1. | Situācijas apraksts | 9 |
3.2. | Zīmola maiņas mērķis | 9 |
3.3. | Zīmola maiņas kampaņas mērķauditorija | 9 |
3.4. | Zīmola maiņas norises laiks | 9 |
3.5. | Zīmols “Airbnb” pirms tā nomaiņas | 9 |
3.6. | “Airbnb” pozicionējums pēc zīmola maiņas | 10 |
3.7. | Zīmola maiņas aktivitātes | 10 |
3.8. | “Airbnb” zīmola maiņas trūkumi un kritika ārpus uzņēmuma | 12 |
3.9. | Zīmola maiņas rezultāts un vērtējums | 13 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 14 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 15 |
Galīgais mērķis uzņēmējdarbībā ir radīt vērtīgu, jēgpilnu un unikālu, atšķirīgu priekšstatu par savu uzņēmumu, tā produktiem un pakalpojumiem. To palīdz īstenot zīmolvedība. Zīmolvedība ir dažādu pasākumu kopums, ar kuru palīdzību klients var saņemt emocionālu saikni ar uzņēmumu. Taču dažreiz zīmoli nonāk strupceļā un nākas pārkonstruēt zīmolu. Rebrendings jeb zīmola maiņa ir tas, kas spēj atdzīvināt strupceļā nokļuvušo uzņēmumu un iedot tam jaunu dzīvi. Tāpat arī zīmols “Airbnb” 2014.gadā nolēma mainīt savu identitāti.
“Airbnb” pārvalda tiešsaistes tirdzniecības vietni informācijai par ceļojumiem un rezervēšanas pakalpojumiem. Uzņēmums piedāvā naktsmītnes, mājas un tūrisma pakalpojumus tiešsaistē. “Airbnb” apkalpo klientus visā pasaulē.
Šajā darbā tiks analizēta “Airbnb” zīmola maiņa, tiks izvērtētas “Airbnb” zīmola maiņas sekas, iemesli, secināts zīmola maiņas rezultāts, kā arī tiks veikts neliels ieskats teorētiskās nostādnēs par zīmolu, zīmolvedību un zīmola maiņu, lai detalizētāk izprastu “Airbnb” zīmola maiņas situāciju, kā arī ieskatītos šī uzņēmuma pārkonstruēšanā no teorētiskā skatupunkta.…
