-
Reklāmu pārkāpumi mobilo sakaru tirgū
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācija | 3 | |
Ievads | 4 | |
1. | Reklāmas nozīme un būtība | 5 |
1.1. | Reklāmas likums, tā pielietojums | 6 |
1.2. | Reklāmas mērķi un izveide | 9 |
2. | Negodīgas komercprakses raksturojums | 14 |
3. | Reklāmu pārkāpumu analīze LMT, TELE2, BITE | 16 |
3.1. | Mobilo sakaru uzņēmumu apraksti | 16 |
3.2. | Reklāmas satura pārkāpumi LMT, Tele2, Bite | 17 |
3.3. | Anketas rezultātu analīze | 19 |
3.4. | Intervija ar Tele2 sabiedrisko attiecību vadītāju biznesa cilvēkiem | 24 |
Secinājumi un priekšlikumi | 26 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 28 |
Tātad, izejot no definīcijas ko nosaka likums, reklāmas vēl viena būtiska skaidrojuma sastāvdaļa ir komersprakse, jeb reklāmu izdod komersants, pašnodarbinātais vai jebkuras citas saimnieciskas, regulāras darbības, profesijas pārstāvis. Nav vienas konkrētas formas , jeb rāmju, kurā ielikama reklāma, bet pastāv citi rāmji, ko definē pats likums, jeb pastāv īpašs regulējums par to, kas reklāmā nedrīkst būt.
Reklāma pēc būtības ir arī insturments, ar kura palīdzību komersants piesaista uzmanību savai saimnieciskajai darbībai, vienlaicīgi sekmējot savu preču,pakalpojumu apriti, taču netiešā vedā arī attīstot konkurenci, jo reklāmas ir vienmēr publiskas un viegli apskatāmas, kas nozīmē to, ka iespējamais konkruents ir aptuveni informēts par līdzīga saimnieciskās darbības veida apriti, cenu un veidu.…
Studiju darba mērķis ir noskaidrot, kādi ir reklāmu pārkāpumi mobilo sakaru tirgū. Lai sasniegtu uzstādīto mērķi, ir izvirzīti uzdevumi, kuri ir veicami šajā darbā: 1. Analizēt literatūru un normatīvo aktu avotus, kas reglamentē reklāmas izveidi; 2. Analizēt negodīgu komercpraksi; 3. Izpētīt kādi ir galvenie reklāmu pārkāpumi mobilo sakaru tirgū; 4. Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus
