-
Kvalifikācijas prakse uzņēmumā SIA "Andrs"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | SIA „ANDRS” VISPĀRĒJĀS DARBĪBAS RAKSTUROJUMS | 5 |
1.1. | Uzņēmuma piedāvāto preču un pakalpojumu raksturojums | 6 |
1.2. | Valsts ietekme uz uzņēmumu | 7 |
2. | SIA „ANDRS” IEKŠĒJĀS VIDES RAKSTUROJUMS | 9 |
2.1. | Uzņēmuma un darba organizācija | 10 |
2.2. | SIA „ANDRS” vadītāja darba stils un motivēšanas sistēma | 12 |
3. | SIA „ANDRS” GALVENIE DARBĪBAS PRINCIPI KVALITĀTES VADĪBĀ, KOMUNIKĀCIJU VEIDOŠANA, KORPORATĪVAJĀ SOCIĀLAJĀ ATBILDĪBĀ UN INOVĀCIJU IEVIEŠANĀ | 15 |
3.1. | Kvalitātes vadība un korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumā | 15 |
3.2. | Komunikāciju veidošana | 16 |
3.3. | Inovācijas | 17 |
4. | SIA „ANDRS” ĀRĒJĀS VIDES ANALĪZE | 19 |
4.1. | Uzņēmuma konkurētspējas novērtējums | 21 |
4.2. | SIA „ANDRS” perspektīvas | 22 |
Secinājumi | 24 | |
Priekšlikumi | 25 | |
Izmantotā literatūra un informācijas avoti | 26 |
SECINĀJUMI
1. Uzņēmums SIA „ANDRS” darbojas sporta un tūrisma preču tirdzniecības nozarē specializējoties peintbolā.
2. Uzņēmums dibinājis pirmo peintbola klubu Latvijā; kā viens no labākajiem klubiem darbojas jau vairāk kā 20 gadus.
3. Uzņēmuma mērķis ir nostiprināt pozīciju kā labākajam peintbola klubam Latvijā.
4. Uzņēmumā darbojas 7 pastāvīgie darbinieki un darbinieki uz noteiktu laiku. Organizatoriskā struktūra ir nesakārtota, pēc tās ir grūti noteikt kādus pienākumus veic katrs darbinieks.
5. Darba samaksa motivācijas sistēmā ieņem galveno lomu.
6. Uzņēmumā nav ieviesta kvalitātes vadības sistēma, tomēr uzņēmuma vadība nodrošina augstas kvalitātes produkciju patērētājiem.
7. Uzņēmums kā inovatīvu pakalpojumu piedāvā lāzertagu.
8. SIA „ANDRS” ir konkurētspējīgs uzņēmums.
9. Uzņēmumam ir perspektīvas paplašināties ārpus Rīgas, citos Latvijas reģionos.
PRIEKŠLIKUMI
1. Ieviest informāciju sistēmu uzņēmumā, lai atvieglotu darbinieku ikdienas pienākumus un palielinātu produktivitāti.
2. Uzņēmumam vajadzētu pievērst lielāku uzmanību iekšējās vides uzlabošanai.
3. Pievērst lielāku uzmanību korporatīvās sociālās atbildības jomā, piedaloties un organizējot dažādus pasākumus.
4. Paplašināt jau esošo preču klāstu ar jaunumiem.
5. Paplašināt uzņēmumu ārpus Rīgas citos Latvijas reģionos.
…
