-
Mārketinga vides izpēte SIA "Jūras Zvaigzne" darbībā un attīstībā
Novērtēts!
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 2 | |
1. | Uzņēmuma funkcionēšana | 4 |
1.1. | Plānotā uzņēmējdarbības vieta | 4 |
1.2. | Telpas un interjers | 5 |
2. | Īss ieskats grāmatvedības kārtošanā sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumos | 7 |
2.1. | Mazumtirdzniecības uzņēmumu saimnieciskā procesa īpatnības | 7 |
2.2. | Pamatprasības saimnieciskā procesa organizēšanai | 8 |
2.3. | Ēdienu pagatavošanas uzskaite | 10 |
2.4. | Izdevumi uzņēmuma pirmajam darbības mēnesim | 11 |
2.5. | Uzņēmumā nodarbinātās personas | 12 |
2.6. | Ieņēmumi | 12 |
3. | Mārketinga plāns | 13 |
3.1. | Uzņēmuma „Jūras Zvaigzne” konkurenti | 13 |
3.2. | Uzņēmuma „Jūras Zvaigzne” klienti | 14 |
3.3. | SVID analīze | 15 |
3.3.1. | Uzņēmuma stiprās puses | 15 |
3.3.2. | Uzņēmuma vājās puses | 15 |
3.4. | Cenu veidošana | 16 |
3.5. | Reklāma | 16 |
4. | Risks | 17 |
4.1. | Riska analīze | 17 |
4.2. | Riski un to novēršanas metodes | 18 |
Secinājumi | 19 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 20 | |
Annotation | 21 |
Mūsu darba tēmas nosaukums ir „Mārketinga vides izpēte SIA „Jūras Zvaigzne” darbībā un attīstībā”.
Katru gadu mūsu valstī tiek dibināti daudzi jauni uzņēmumi. Tajā pat laikā daudzus uzņēmumus pasludina par maksātnespējīgiem, un tie tiek likvidēti. Uzņēmējdarbība un tās vide mūsdienās ir ļoti mainīga, tāpēc uzņēmējiem nemitīgi jāpilnveido uzņēmējdarbības stratēģija un jākoriģē mērķi. Uzņēmējiem pats galvenais ir lūkoties soli, bet vēl labāk vismaz divus soļus uz priekšu tajā jomā, kurā viņi darbojas vai nolēmuši darboties. Tādēļ mēs šajā darbā veicām tirgus un konkurējošo uzņēmumu rūpīgu izpēti.
Pieredze, ko iegūsim rakstot šo darbu mums palīdzēs izprast uzņēmējdarbības principus.
Darba mērķis ir izzināt mārketinga vidi SIA „Jūras Zvaigzne” darbībā, kā rezultātā izvērtēt uzņēmuma attīstības tendences.
Darba izstrādei izvirzījām šādus galvenos uzdevumus:
Teorētiskās literatūras izpēte par mārketingu
Mārketinga pamatnostādnes izpēte uzņēmumā
Komercdarbības gūto datu apstrāde un analīze
Uzņēmuma „Jūras Zvaigzne” logo izstrāde
Iepazīšanās ar sabiedriskās ēdināšanas grāmatvedības pamatprincipiem
Kalkulāciju karšu izveidošana
Darbam pievienots izmantotās literatūras saraksts, kā arī pielikumi, kuros parādītas uzņēmuma SIA „Jūras Zvaigzne” kalkulāciju kartes , izstrādātā ēdienkarte un uzņēmuma logo…
12.klases zinātniski pētnieciskais darbs ar teorētisko un praktisko daļu. Darbā iekļauta: · Teorētiskās literatūras izpēte par mārketingu · Mārketinga pamatnostādnes izpēte uzņēmumā · Komercdarbības gūto datu apstrāde un analīze · Uzņēmuma „Jūras Zvaigzne” logo izstrāde · Iepazīšanās ar sabiedriskās ēdināšanas grāmatvedības pamatprincipiem · Kalkulāciju karšu izveidošana
