Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.12.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Cabonline Customer Service Latvia SIA', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Cabonline Customer Service Latvia SIA', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Cabonline Customer Service Latvia SIA', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Cabonline Customer Service Latvia SIA', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Cabonline Customer Service Latvia SIA', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Cabonline Customer Service Latvia SIA', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Cabonline Customer Service Latvia SIA', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Cabonline Customer Service Latvia SIA', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Cabonline Customer Service Latvia SIA', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Cabonline Customer Service Latvia SIA', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Cabonline Customer Service Latvia SIA', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Cabonline Customer Service Latvia SIA', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Cabonline Customer Service Latvia SIA', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Cabonline Customer Service Latvia SIA', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Cabonline Customer Service Latvia SIA', 15.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Cabonline Customer Service Latvia SIA', 16.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Cabonline Customer Service Latvia SIA', 17.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Cabonline Customer Service Latvia SIA', 18.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Cabonline Customer Service Latvia SIA', 19.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Cabonline Customer Service Latvia SIA', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Profesionālās darba prakses vietas raksturojums    4
2.  Uzņēmuma uzņēmējdarbības rādītāju analīze    5
2.1  Personāla motivācijas analīze    7
2.2  Pētījuma metožu izvēles apraksts un pamatojums    9
2.3.  Pētijuma rezultāti    10
  Secinājums    13
  Priekšlikumi    14
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    15
  PIELIKUMI    16
Darba fragmentsAizvērt

Jebkura operatora mērķis ir nodrošināt saviem klientiem pārklājumu un augstākas kvalitātes pakalpojumus nekā konkurentiem. Stabils signāls jebkurā vietā pilsētā, liels datu pārraides ātrums un liela pakalpojumu pakete ir viens no galvenajiem veidiem, kā piesaistīt jaunus klientus un palielināt peļņu.
Veicot padziļinātu situācijas analīzi, jūs varat atrast citus faktorus, kas veicina operatora rentabilitātes pieaugumu. Tostarp – būtisks tīkla uzturēšanas izmaksu samazinājums, risku minimizēšana un visas sistēmas netraucētas darbības nodrošināšana.
Bet pirms jebkura, pat neliela operatora efektivitātes paaugstinājuma, ir nepieciešama ilga sagatavošanās. Sakaru tīklu optimizācija sākas ar to pašreizējā stāvokļa auditu un analīzi, un tam operatori piesaista ārpakalpojumu uzņēmumus. (Mišin, 2015)
Uzņēmums bija atvērts 14.apriīlī 2005 gadā, ir būtiski noskaidrot kādas ir priekšrocības uzņēmumam. Uzņēmējdarbības paplašināšanai un pakāpeniskai attīstībai jābalstās uz konkurentu analīzi, to trūkumu meklēšanu un to priekšrocību noteikšanu. …

Atlants