-
Mazlietotu automašīnu tirgus izpēte
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
SIA ‘’X’’ uzņēmējdarbība darbība | 4 | |
SIA ‘’X’’ attīstības stratēģija | 5 | |
Uzņēmuma funkciju sadale | 6 | |
SIA ‘’X’’ preču sortiments | 8 | |
Preču izpēte tirgū | 9 | |
SIA ‘’X’’ krājumu glabāšana | 10 | |
Budžeta plānošana | 10 | |
Līgumsaistību izpilde | 11 | |
Klienti | 11 | |
SIA “X” konkurenti | 12 | |
Preces kvalitāte | 13 | |
Cenu noteikšana | 14 | |
Reklāma | 15 | |
Secinājums | 16 | |
Izmantotā literatūra | 17 |
Lai nostiprinātu studijās gūtās zināšanas ,praktiskās iemaņas mārketinga organizēšanā uzņēmumā, savā darbā esmu izpētījusi un novērtējusi SIA ‘’X’’ saimniecisko darbību, firmas attīstību un tās preču sortimentu, cenas un mārketinga darbību.
Savā darbā esmu aprakstījusi uzņēmuma ‘’X’’ konkurentus, ar ko atšķirās firmas darbība un ar ko ir spēcīgāka firmas darbība par tās konkurentiem.
Izlasot šo darbu, jūs varēsiet tuvāk iepazīties ar SIA ‘’X’’ lietoto automobīļu tirdzniecību. Īpaši tas varētu ieinteresēt cilvēkus, kuriem ir jebkāda saistība ar automašīnām, piemēram-
vēlas iegādāties jaunu automašīnu,
interesē, kur un kādā veidā automašīnas nokļūst līdz Latvijas tirgum,
vēlas iegādāties automašīnu bez starpircēju iejaukšanās, konkrēti - Šveicē un Vācijā,…
SIA "X" uzņēmējdarbība. Attīstības stratēģija. Uzņēmuma funkciju sadale. Preču sortiments. Preču izpēte tirgū. Krājumu glabāšana. Budžeta plānošana. Ligumsaistību izpilde. Klienti. Konkurenti. Preces kvalitāte. Cenu noteikšana. Reklāma.
