Vērtējums:
Publicēts: 12.02.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Referāts 'Uzņēmuma «Karameļu darbnīca» mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma «Karameļu darbnīca» mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma «Karameļu darbnīca» mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma «Karameļu darbnīca» mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma «Karameļu darbnīca» mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma «Karameļu darbnīca» mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma «Karameļu darbnīca» mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma «Karameļu darbnīca» mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma «Karameļu darbnīca» mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma «Karameļu darbnīca» mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma «Karameļu darbnīca» mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma «Karameļu darbnīca» mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma «Karameļu darbnīca» mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma «Karameļu darbnīca» mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības', 14.
  • Referāts 'Uzņēmuma «Karameļu darbnīca» mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības', 15.
  • Referāts 'Uzņēmuma «Karameļu darbnīca» mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības', 16.
  • Referāts 'Uzņēmuma «Karameļu darbnīca» mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības', 17.
  • Referāts 'Uzņēmuma «Karameļu darbnīca» mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības', 18.
  • Referāts 'Uzņēmuma «Karameļu darbnīca» mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības', 19.
  • Referāts 'Uzņēmuma «Karameļu darbnīca» mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības', 20.
  • Referāts 'Uzņēmuma «Karameļu darbnīca» mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības', 21.
  • Referāts 'Uzņēmuma «Karameļu darbnīca» mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības', 22.
  • Referāts 'Uzņēmuma «Karameļu darbnīca» mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības', 23.
  • Referāts 'Uzņēmuma «Karameļu darbnīca» mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības', 24.
  • Referāts 'Uzņēmuma «Karameļu darbnīca» mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības', 25.
  • Referāts 'Uzņēmuma «Karameļu darbnīca» mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības', 26.
  • Referāts 'Uzņēmuma «Karameļu darbnīca» mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības', 27.
Darba fragmentsAizvērt

1. Nozares analīze
1.1. Vispārējā informācijā par nozari
Izvēlētā uzņēmuma nozare: Konditorejas izstrādājumu, saldumu ražošana NACE2 10.72 Sausiņu un cepumu ražošana; ilgi uzglabājamo konditorejas izstrādājumu un kūku ražošana (Avots: zl.lv), NACE2 1082 Kakao, šokolādes, konfekšu un citu cukuroto konditorejas izstrādājumu ražošana (Avots: CSP, VID)

Uzņēmums SIA “Karameļu darbnīca” specializēts karameļu un kopš nesena laika- zefīra- ražošanā.
1.2. Portera piecu spēku modelis
M. Portera izstrādātais piecu konkurences spēku modelis (1.1. attēls) palīdz uzņēmējam noskaidrot ārējos spēkus (tiešās ietekmes ārējās vides apstākļus), kas ietekmē konkurenci konkrētajā nozarē.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants